Haistatin Ruostepeikolle :-)

Tojo-Kölli

10

2009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - MOK -

... tekemään tojotasta ikiliikkujaa...

Kun massojen ja kotelonsuoja-aineiden kanssa värkkäät, niin korin vesireiät kannattaa lopuksi sarhata auki vaikkapa nippusiteellä

• ..on aika "maitoa", mutta kiitti kuitenkin vinkistä! Tarkistan vesireijät.

• näköjään sinulla säännöt h...

tietoinen suomi24:n ohjeista, massapostitus kielletty.

• siis massapostitus?

• edellinen
        Tojo-Kölli kirjoitti:

siis massapostitus?

Olet useamman kerran esitellyt samat kuvat täällä, eikös se ole massapostitusta.

• edellinen kirjoitti:

Olet useamman kerran esitellyt samat kuvat täällä, eikös se ole massapostitusta.

.....ensinnäkin ko. linkki on vain tukemassa VIESTIN sisältöä, SAMAN SISÄLTÖISTÄ VIESTIÄ en ole laittanut millekään muulle palstalle. -se on massapostitusta.

Toisekseen en ole koskaan aikaisemminkaan samalaista viestiä laittanut, en olisi voinutkaan, koska asian ydin eli ruostesuojaus pari päivää vanha.

Kolmanneksi olet oikeassa, että ko. linkki on sama, mutta koska kyseessä oleva linkkiosoite ei muutu, vaikka olen PÄIVITTÄNYT linkin sisältäviä KUVIA, joudun käyttään samaa linkkiä.

-Jos pidät ko. linkkiä minun mainoksena, niin, BUAHAH HAH HAA, oletko niin tyhmä, että luulet jonkun haluavan vakioautosta arvosteluja, vaikka Suomessa on tuhansia ihan samanlaisia autoja?????

Minä käytän ko. linkkiä aina tarvittaessa jonkun valokuvan näyttämiseen. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat samaa. Kerro ihmeessä joku muu helppo tapa, jolla voin näyttää yksittäisiä valokuvia suomi24-keskusteluissa, jos Minunauto.com ärsyttää sinua!!!! -itse en tarvitse muuta.

• Antsa
        Tojo-Kölli kirjoitti:

.....ensinnäkin ko. linkki on vain tukemassa VIESTIN sisältöä, SAMAN SISÄLTÖISTÄ VIESTIÄ en ole laittanut millekään muulle palstalle. -se on massapostitusta.

Toisekseen en ole koskaan aikaisemminkaan samalaista viestiä laittanut, en olisi voinutkaan, koska asian ydin eli ruostesuojaus pari päivää vanha.

Kolmanneksi olet oikeassa, että ko. linkki on sama, mutta koska kyseessä oleva linkkiosoite ei muutu, vaikka olen PÄIVITTÄNYT linkin sisältäviä KUVIA, joudun käyttään samaa linkkiä.

-Jos pidät ko. linkkiä minun mainoksena, niin, BUAHAH HAH HAA, oletko niin tyhmä, että luulet jonkun haluavan vakioautosta arvosteluja, vaikka Suomessa on tuhansia ihan samanlaisia autoja?????

Minä käytän ko. linkkiä aina tarvittaessa jonkun valokuvan näyttämiseen. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat samaa. Kerro ihmeessä joku muu helppo tapa, jolla voin näyttää yksittäisiä valokuvia suomi24-keskusteluissa, jos Minunauto.com ärsyttää sinua!!!! -itse en tarvitse muuta.

Luulenpa että tuo eräs, joka huomautti "massa"postituksesta, viittasi epäsuoran kierteisesti "massaustouhuusi"...???

• massaajalle
        Tojo-Kölli kirjoitti:

Olet huvittavan tosikko - massamies!

• Antsa kirjoitti:

Luulenpa että tuo eräs, joka huomautti "massa"postituksesta, viittasi epäsuoran kierteisesti "massaustouhuusi"...???

...anteeksi "maalaisuuteni" :-) Jos näin on, niin antaa annetti tai miellummin koko radio!

Perustelut reaktiooni:

Lähdin siitä olettamuksesta, että eilen ilmeisesti tämä sama kaveri selkeästi vittuili minulle ja viittasi vaimoni vähempiarvoisuuteen suhteessa autooni. Tämä kirjoittaja väitti, että olen kyllästymiseen asti postannut autoni kuva-galleriaa. Sheriffi poisti tämän kirjoituksen.....

• massaajalle kirjoitti:

Olet huvittavan tosikko - massamies!

Olen kaikkea muuta kuin "massa"-mies :-)

1. Tämän haaran aloittaja nimenomaan mainitsi, että kukaan muu ei ole esitellyt (uskaltanut???) omaa autoaan täällä....

2. Toisekseen olen yksi ainoita, jotka palstalla hyväksyn provoja saati huumorikirjoituksia, jopa omia kirjoituksiani on sensuroitu sheriffin toimesta.....

3. Kolmanneksi, Ajan 40tkm vuodessa, Tojotani ei ruostu, saati hajoa????? Käsittämätöntä :-) Mutta teille Junioreille tulen jatkossakin olemaan riesa. Autoni saavuttaa 400tkm kohta ja sen kuljettaja 40v taidan pitää 4-tason bileet sen kunniaksi, senkin tosikot :-)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe