Olen aina tykännyt tehdä käsitöitä ja viitisen vuotta sitten ystäväni opetti minulle virkkaamisen koukerot. Nytten menneinä vuosina olen sukulaisille ja ystävilleni jos jonkinmoisia virkattuja liinoja, lasinalusia ym. virkkaillut. Nyt kun syksyn pimeät illat alkaa olla taas käsillä niin hakeudun puikkoineen ja koukkuineen sohvan sopukoihin lankojen kera ja aloitan kutomisen / virkkaamisen. Olisiko jollakin antaa hyviä nettiosotteita joista löytyisi kutomiseen tai virkkaamiseen ohjeita niin vaatteisiin kuin liinoihin tai muutoin vain erilaisiin kukkakakkaroihin.. ;)
käsityöt
7
345
Vastaukset
Haluaisin alkaa tekemään norjalaista kirjoneulepuseroa, mutten ole löytänyt mieleisiä ohjeita. Tässä ihania hanskojen teko ohjeita.
http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm- minä 07
en päässyt antamaasi nettiosoitteeseen, liekö vanhentunut vai mikä lie :(
minä 07 kirjoitti:
en päässyt antamaasi nettiosoitteeseen, liekö vanhentunut vai mikä lie :(
Mä pääsen ainaskin itse omalla koneellani tosta linkkiä näpäyttämällä vain.
- ei löytynyt
yritä uudelleen. eipä löytynyt , ei, vaikka kuinka yrittää.
- minä 07
miljoona kirjoitti:
Mä pääsen ainaskin itse omalla koneellani tosta linkkiä näpäyttämällä vain.
kävin kokeilemassa uudelleen niin pääsin linkistä eteenpäin..:)
- selaillut
harrastukset palstalta Käsityöt ja askartelu sivulta löytyisikö sieltä linkkejä. Itse olen sieltä katsellut.
Olen toiminut ohjaajana ja käytän paljon sonera plaza ellit käsityökeskustelusivustoja. Sieltä löytyy kaikkia linkkejä ja vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041