Rakastuin

mä kaksoseen

Niin pääsi käymään että mies valloitti sydämeni ja rakastuin. Nyt kun olen lukenut luonnekuvauksia kaksosmiehestä niin alkanut epäilyttämään. Juuri tuo, että luonnekuvauksen mukaan valehtelevat ja uskottelevat suurta rakkautta, tuovat kukkia, puhuvat avioliitosta jne.. näin minulle on jo tapahtunut ja ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen olevani merkityksellinen jollekulle ja nainen jota myös arvostetaan. Ottaakohan nyt sitten takapakkia ja katsella onko mies tosissaan suhteeni vai oliko kaikki pelkkää valetta vain. Mietin että mistähän tässä tietää milloin hän on kiinnostunut oikeasti kun tuntuisi ettei kukaan jaksa nähdä vaivaa hirveästi toisen eteen ja sano asioita joita ei tarkoita ellei ole kiinnostunut.

7

3131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frank ;)

      Luonnehoroskoopit on suuntaa antavia. Itse olen kaksonen (N) enkä allekirjoita niitä kaikkia (hirveitä) kuvauksia kaksosista.

      Jos teillä menee nyt lujaa, älä ala jarruttelemaan. Kaksonen tuntosarvineen on herkkä aistimaan toisen tunnetiloja ja saattaa itsekin pakittaa, jos huomaa toisen jarruttelevan/epäröivän. Sitten jutun lopun jo arvaatkin...

      • samaa...

        Olen samaa mieltä. Minä menen heti kauemmaksi jos vaistoan toisesta jotain mitä en ymmärrä. Eli kannatan että ap. kirjoittaja on oma itsensä antaa tämän miehen tuntea tunteesi.


      • Nimetön
        samaa... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Minä menen heti kauemmaksi jos vaistoan toisesta jotain mitä en ymmärrä. Eli kannatan että ap. kirjoittaja on oma itsensä antaa tämän miehen tuntea tunteesi.

        pelosta huolimatta. Niin monesti joutunut pettymään että pelottaa josko käy samalla tavalla, mutta yritetään. Kiitos kannustuksesta. :o) T:alkuperäinen kirjoittelija.


      • oikean kumppanin kanssa

        Kaksonen on uskollinen oikean kumppanin kanssa.

        Muuta hyvää on keskutelu- olemisentaito kaikkien kanssa, määrätön iloisuus, jatkuva positiivinen tekeminen ja muiden huomioon ottaminen kaikissa tekemisessä ja keskusteluissa.

        Viisas Kaksonen on heikkojen puolestapuhuja,
        aina esillä ja oikeasti oikeassa.


      • avulias
        oikean kumppanin kanssa kirjoitti:

        Kaksonen on uskollinen oikean kumppanin kanssa.

        Muuta hyvää on keskutelu- olemisentaito kaikkien kanssa, määrätön iloisuus, jatkuva positiivinen tekeminen ja muiden huomioon ottaminen kaikissa tekemisessä ja keskusteluissa.

        Viisas Kaksonen on heikkojen puolestapuhuja,
        aina esillä ja oikeasti oikeassa.

        Täällä kaksosnainen joka on prikulleen samaa mieltä.


      • nais että mies kaksosia...
        avulias kirjoitti:

        Täällä kaksosnainen joka on prikulleen samaa mieltä.

        ...pitkäaikainen työtoverini on naiskaksonen ja hän on kuin ADHD ihminen. Ei pysty rauhoittumaan ja olemaan tasapainoinen. Eikä pysty olemaan reilu ja rehellinen vaan säätää kaikkien työtovereiden kanssa tilanteen mukaan. Saikin lopuksi 5 vuoden jälkeen siirron pois "ammattitöistä". Kaksinaamainen todella. Tiimin yhteys parani heti, muut puhuvat reilusti asiat pöydälle. Ex-miesystävä myös ADHD. Ei pysy hetkeäkään paikallaan, puhui silmät ja suut täyteen ja saattoi mielensä mukaan kadota kun häntä huvitti. Kypsymätön. Saa kyllä etsiä rauhassa "oikeaa" ihmistä mutta ei toisten kustannuksella vaan rehellisesti kiitos!!!!


      • kaksosnainen
        nais että mies kaksosia... kirjoitti:

        ...pitkäaikainen työtoverini on naiskaksonen ja hän on kuin ADHD ihminen. Ei pysty rauhoittumaan ja olemaan tasapainoinen. Eikä pysty olemaan reilu ja rehellinen vaan säätää kaikkien työtovereiden kanssa tilanteen mukaan. Saikin lopuksi 5 vuoden jälkeen siirron pois "ammattitöistä". Kaksinaamainen todella. Tiimin yhteys parani heti, muut puhuvat reilusti asiat pöydälle. Ex-miesystävä myös ADHD. Ei pysy hetkeäkään paikallaan, puhui silmät ja suut täyteen ja saattoi mielensä mukaan kadota kun häntä huvitti. Kypsymätön. Saa kyllä etsiä rauhassa "oikeaa" ihmistä mutta ei toisten kustannuksella vaan rehellisesti kiitos!!!!

        ja nouseva kaksonen...joku sanoisi,että HUH HUH...olenkin varsin jalat maassa kulkeva,hetkessä innostuva,mutta erittäin rehellinen ja uskollinen.Apua pyytävä saa aina,mutta itse en pyydä vaan teen kaiken.En flirttaile,enkä edes haaveile vieraista miehistä.Mieheni on skorppari ja johan pettämässä käynyt,vaikka niin vannoi,että minä sen ekana tekisin...enpä tee toiselle moista,koska otan myös muiden tunteet humioon.Olen herkkä vaistoamaan toisten mielialat ja välillä puhelias joskus taas hiljanen mietiskelijä.Varsin fiksu,vaikka itse sanonkin ja samaa sanoneet muutkin.Ongelmat ratkaisen hetkessä.Mieheni pettäminen taas kovettanut kuorta,mutta muuten olen herkkä ja hellä rakastava ihminen.Kiltti ja huomaavainen,että myös huolehtiva.Sosiaalinen ja huomaan ekalla kerralla,että tulenko jonkun kanssa toimeen.Jos en,niin en myöskään väkisin yritä ystävystyä.Lisäksi olen aito punapää(hieman haalistuneet vuosien saatossa) ja vihreät silmät...joten ennakkoluuloiset juoksevat hyvinkin pian karkuun,heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe