uutta telkkarin ostoa mietiskelen.
vaihto ehdot panasonic 42px70 tai samsung 40 m86.
huonoja sekä hyviä kommentteja kaivataan.
pana vai samsung!!!!
4
977
Vastaukset
- Töllömies
jo nelisen kuukautta käytössä ja olen erittäin tyytyväinen kyseiseen malliin en vaihtaisi pois.
Plussana voi mainita:
-kuvanlaatu, värit etenkin musta näyttää mustalta ja todella terävä kuva
-skaalaa huonomman digisignaalin kiitettävästi,
-monipuoliset säädöt saa varmasti kuvan sellaiseksi kuin haluaa
-monipuoliset liitännät ja helposti kytkettävissä, kaikissa selkeät merkinnät
-helppokäyttöinen ohjelmaopas
-tekstitv koko näytöllä ja jaettavissa tv kuvan kanssa
-kääntyvä jalusta
miinuksia:
-digivirtin surisee hieman, jos äänet hijaisella saattaa häiritä,
-likkuvassa kuvassa välillä suhjua liikkuvan kohteen ympärillä, mutta esiintyy melko harvoin
-kanavan vaihtuminen hitaanlainen - 348cid
Ostin nimittäin juuri tuollaisen Samsungin kesäkuussa ja nyt se on ruvennut temppuilemaan. Kuva katoaa pariksi sekunniksi, jonka jälkeen kaikki asetukset palautuvat tehdasasetuksiin. Tämä häikkä voi esiintyä jopa puolen tunnin välein, no onneksi takuu on voimassa, mutta sylettäähän tuo, kun romu maksoikin yli kaksi tonnia.
Huomenna pitää soittaa myyjälle ja katsoa pystyykö tuota korjaamaan vai vaihtuuko merkki. Sony olis voinut olla parempi....- niin olisi
sony toimii kaapelissa kun vanha analogi televisio eli täydellisesti. jos pakko valita sampan tai panan välillä niin oana (ei ole kaapeliversiota) mutta hanki hyvä ihminen kaapeliin sony.
- 348cid
niin olisi kirjoitti:
sony toimii kaapelissa kun vanha analogi televisio eli täydellisesti. jos pakko valita sampan tai panan välillä niin oana (ei ole kaapeliversiota) mutta hanki hyvä ihminen kaapeliin sony.
Ei ollut tosiaan iso vika. Oliko tuo edes vika vaiko ominaisuus? Resetoimalla sain masiinan kuntoon. Korjausmies sanoi, että esim. ukkosella voi olla niin paljon sähköä ilmassa, että laitteen muisti voi ruveta sekoilemaan.
Itselleni kuvan laatu riittää mainiosti ja varsinkin Blu-Ray soittimella kuva on aivan hel***in mahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579