Onko suklaamurot tarkoitettu vain pikkulapsille, kun niissä on aina joku lelu tai joku kökkö tietokonepeli mukana? Ne paketitkin on aina jotain pinkkejä tai keltaisia, jossa on joku iloinen elukka pällistelemässä. Ei semmosia kehtaa ostaa :D
Typerä viesti, mutta ihan totta xD
onko murot vain lapsille
pentuu89
3
513
Vastaukset
- meetwurstinakki
No osta jotain ihme Fitness-muroja ja heitä sekaan omat kaakaojauhot..
Juu lapsille suunnattujahan ne selkeästi on, kaikestahan sen huomaa, että pienimpiin kuluttajiin niillä yritetään vedota kun kaikkea oheiskrääsää ja prinsessoja on paketteihin laitettu.
Epäreilua. Mutta onneksi mulla on pikku-sisko, niin voin syödä siltä muroja.. - keezz
Ei ole. Ei mulla ainakaan ois mitään vaikeuksia mennä ostaman muroja. Mutta toi on kyllä totta. :D
- Sabaku_No_Gaara
No, kai ne on suunnattu pikkupenikoille, mut miksei aikuisetkin niitä vois ostaa ja pistää poskeen?? ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944