Mä en siis käsitä tätä!! mulla oli viikolle 22 asti kokoajan pahoinvointia oksetti ja mikään ei pysynyt sisällä... tiedätte kai... MUTTA!! nyt se on palannut takaisin!! tässä on varmaan jo seitsemänä aamuna oksentanut aamupalat pihalle ja kokoajan on huono olo varsinkin kun koittaa syödä jotain!! vauva potkii ja elämöi ihan normaalisti ja muuten ei ole paljonkaan supistuksia tai mitään.. mistä tämmöinen voi johtua?? oksennan siis oikein kunnolla ja kaikki ulos niinkuin alussakin.
helvetillistä pahoinvointia.
rv36
1
340
Vastaukset
- mamatsu
Olen useamman tutun kuullut kenellä on tullut alkupahoinvoinnin lisäks viellä uudestaan loppu puolella pahoinvointi takas. Tai yksi oli joka oksensi 8 kuukautta putkeen. Hän sit vaan kävi välillä tiputuksessa. Normaalia, terve lapsi syntyi. Se on sit ihmisestä kii kauan kestää tämä toinen oksentelujakso. Toivottavasti ei loppuun asti. Tsemppiä sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872