onko kukaan sairastanut lähiaikoina myyräkuumetta?mitkä oireet ja kauanko kesti?oliko raju tauti?lähipiirissä epäillään myyräkuumetta ja olisin kiinnostunut oireista ja taudin kulusta sekä kestosta.kiitos jo etukäteen tiedoista!
myyräkuume
4
1020
Vastaukset
- Hakeuduttava lääkäriin
O n kova tauti, voi kuolla siihen.
- ..löytyy tietoa
- " matias myyrä"
minulla todettiin myyräkuume lauantaina 11.8.nousi kova kuume,selkäkipua,päänsärky ja joka paikka kipeä.eikä tauti vieläkään helpota, tosi raju tauti. pitää vain muistaa juoda tosi paljon,mutta mulla ainakin meni täysin ruokahalut, kaikki ruoka vain oksettaa. toivottavasti kohta tämä loppuisi..
- -heidi-
varsin rajusta taudista on kyse! Mulla alkoi niska ja pääsäryllä sekä korkealla kuumeella 39,6 ja kaikki paikat tosi kipeenä! Sen jälkeen tulin likinäköiseksi, mikä on todella pelottavaa, kesti 2-3pv. Oksensin 3päivää n.30minuutin välein mikään ruoka ei maistunut jouduin sairaalaan koska olin niin kuiva ja kun epäilivät myyräkuumetta. Olin silloin kyllä todella helpottunut, kun sain tietää sairauden, koska pelkäsin todella, että mitä minulle oikein on tapahtumassa... Sain nestettä suoneen, joka sitten toikin ruokahaluni takaisin. Olin viikon sairaalassa... toipuminen kesti kauan ainakin minun kohdallani, koska olin päässyt niin kuivaksi =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2483375Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard372452Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3322171SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän812056Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091933Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.321841Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471827Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue331539Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301470Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1251391