Enpä ole nähnyt tatuoituja maikkoja. Pääseekö opettajaksi jos on näkyvällä paikalla tatuointi?
tatuoitu maikka..?
6
1364
Vastaukset
- haittaa
Tiedän monta luokanopettajaopiskelijaa, joilla on näkyvällä paikalla joko lävistys ja/tai tatuointi, tuskinpa se heidän työllistymistään haittaa..?
Jos opettaja ei saisi olla tatuoitu, valintakokeissahan pitäisi kirjallisen osion, haastattelun yms. juttujen lisäksi järjestää uimapukukierros, jotta tatuoidut saataisiin karsittua :D - sarap
aio opettajaksi? Jos tosissasi kyselit.
- opex
Joo sitä on itse asiassa perusopetusta säätelevässä laissa semmoinen pykälä 6575, jossa artikla 9834, jonka mukaan opetus- tai kasvatustyössä olevilla ei saa olla tatuointeja. Saman pykälän artiklassa 5409 säädetään puolestaan hameen pituudesta. Olet tosi fiksu, kun otat asiasta heti selvää, minä en tiennyt ja sainkin sitten kenkää, kun tatuointini tuli koulussa ilmi. Heti jouduin lähtemään, en saanut edes irtisanomisajaksi jäädä, jotten olisi antanut lapsille huonoja vaikutteita.
- anninna
..tosissasi..?!
- opex
anninna kirjoitti:
..tosissasi..?!
...olen. Työskentelen nyt merimiehenä, koska meille tatuoinnit sallitaan ja niitä pidetään jopa ammatin harjoittamisen edellytyksenä. Onneksi sain jonkin paikan; pelkäsin, että se rikosrekisterimerkintä, jonka sain tatuoituna opettamisesta ja herkkien lasten sielun vahingoittamisesta, estäisi minua työllistymästä. Luojan kiitos merikapteenit eivät kuitenkaan ole yhtä suvaitsemattomia kuin rehtorit.
- Tatuoitu ope
opex kirjoitti:
...olen. Työskentelen nyt merimiehenä, koska meille tatuoinnit sallitaan ja niitä pidetään jopa ammatin harjoittamisen edellytyksenä. Onneksi sain jonkin paikan; pelkäsin, että se rikosrekisterimerkintä, jonka sain tatuoituna opettamisesta ja herkkien lasten sielun vahingoittamisesta, estäisi minua työllistymästä. Luojan kiitos merikapteenit eivät kuitenkaan ole yhtä suvaitsemattomia kuin rehtorit.
kiitos tästä loistavasta sananvaihdosta. Hersyvä nauru on ehdottomasti paras tapa aloittaa lauantainsa... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760