Olen poika ja menossa ysille. Pituutta mulla on 167 cm ja painoa 57 kg. Olenko liian lyhyt ikäisekseni? Olen kasvanut kesän aikana n. 2 cm, mutta eikö tässä iässä pitäisi kasvaa enemmänkin? Vai onko mulla vain kasvupyrähdys myöhemmin? Kuinka vanhaksi pojat yleensä kasvavat pituutta?
Olenko liian lyhyt?
8
832
Vastaukset
- riippuuu
no sehän voi riippua vanhemmistasi että ovatko he kovin lyhyitä. on meidänkin koulussa yksi poika joka menee ysille ja on noin 160cm pitkä ja hänen vanhempansa ovat kans melko lyhyitä.
- keezz
Jotkut kasvaa vasta armeijassa. Jotkut ei kasva lainkaan. Eikä 167 cm nyt mikään niin kauheen lyhyt ole, ehkä hieman tavallista lyhyempi, muttei vielä mikään pätkä.
- tumeo
itse mene kans ysille ja oon vain 153 senttii pitkä että noin...
- Koululainen
Tiedän ainakin muutaman samanikäisen pojan, jotka ovat lyhyempiä kuin sinä.
Ja tiedän kyllä miltä tuntuu olla muita lyhkäisempi, itse olen 157 cm pitkä ja lähes saman ikäinen. Mutta kun en ole poika, niin vertailu on hieman turhaa.
Ja muuten, eikös kaikilla ole kasvupyrähdys vähän eri aikaan? Ehkä kasvat myöhemmin vähän enemmän.
Ja hyvää ysiluokan alkua! - Nouse tuolille.
Maailman lyhin ihminen ei ylettynyt kampaamaan tukkaansa. Häneen verrattuna olet hujoppi.
- et todellakaan
oon itse menossa ysille ja oon 150cm paino on 40kg,mutta oon tyttö.oonko mä liian lyhyt?:((((
- Poika.12
Se vähän riippuu. mä oon menossa kutoselle oon 164 poika ja painan 49.6
- jocq
Et ole. 140 ja sen alle olevaa voisi jo sanoa liian lyhyeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756