Olenko liian lyhyt?

HÄH?!

Olen poika ja menossa ysille. Pituutta mulla on 167 cm ja painoa 57 kg. Olenko liian lyhyt ikäisekseni? Olen kasvanut kesän aikana n. 2 cm, mutta eikö tässä iässä pitäisi kasvaa enemmänkin? Vai onko mulla vain kasvupyrähdys myöhemmin? Kuinka vanhaksi pojat yleensä kasvavat pituutta?

8

833

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuuu

no sehän voi riippua vanhemmistasi että ovatko he kovin lyhyitä. on meidänkin koulussa yksi poika joka menee ysille ja on noin 160cm pitkä ja hänen vanhempansa ovat kans melko lyhyitä.

• keezz

Jotkut kasvaa vasta armeijassa. Jotkut ei kasva lainkaan. Eikä 167 cm nyt mikään niin kauheen lyhyt ole, ehkä hieman tavallista lyhyempi, muttei vielä mikään pätkä.

• tumeo

itse mene kans ysille ja oon vain 153 senttii pitkä että noin...

• Koululainen

Tiedän ainakin muutaman samanikäisen pojan, jotka ovat lyhyempiä kuin sinä.
      Ja tiedän kyllä miltä tuntuu olla muita lyhkäisempi, itse olen 157 cm pitkä ja lähes saman ikäinen. Mutta kun en ole poika, niin vertailu on hieman turhaa.
      Ja muuten, eikös kaikilla ole kasvupyrähdys vähän eri aikaan? Ehkä kasvat myöhemmin vähän enemmän.
      Ja hyvää ysiluokan alkua!

• Nouse tuolille.

Maailman lyhin ihminen ei ylettynyt kampaamaan tukkaansa. Häneen verrattuna olet hujoppi.

• et todellakaan

oon itse menossa ysille ja oon 150cm paino on 40kg,mutta oon tyttö.oonko mä liian lyhyt?:((((

• Poika.12

Se vähän riippuu. mä oon menossa kutoselle oon 164 poika ja painan 49.6

• jocq

Et ole. 140 ja sen alle olevaa voisi jo sanoa liian lyhyeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2267
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2094
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      208
      1469
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1214
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1164
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe