täällä imatralla on joku hullu eräässä kaupunginosasta joka myrkyttää koiria rotanmyrkyllä,laittaa tien laitaa koiranruokaa johon on lisännyt myrkkyä.
eikä nämä ole edes hänen omalla pihallaan vaan ihan yleisien teitten varsilla.
valitettavasti tätä hullua ei ole saatu selville ja yksi koira on saanut elinikäiset terveydelliset haitat.
onneksi tietojen mukaan yksikään ei ole kuollut,ainakaan viime viikkoiset lehden mukaan.asiathan voivat olla jo toisin,valitettavaa että tälläistä sairasta koira/eläinvihaa löytyy viattomia luontokappaleita kohtaan
koiran myrkytys
6
903
Vastaukset
- ajatuksia aamutuimaan
mä en ole kanssa koko ikänäni ymmärtänyt että minkä hiton takia näiden ns."koiravihaajien" täytyy yrittää tappaa niitä koiria. Syy siihen että ihminen muuttuu tai on kyseisiä eläimiä halveksuva, johtuu yleensä ihan jostain muusta kuin niistä koirista itsestään. Siis toisinsanoen koirankakoista, haukkumisesta, huonosta käytöksestä, jostain traumaattisesta kokemuksesta mihin se koira liittyy jne. eli paljolti sellaisista asioista joihin se hihnan toinen pää voi vaikuttaa. Kyllä me koiraihmisetkin tajuamme että etenkin koirattomien kansalaisten mielestä ne koiranpaskat joka puolella eivät ole mukavia, naapurissa louskuttava piski saa hermot tiukalle ja lenkillä vastaan tuleva,esim.irtokoira pelottava. (etenkin jos se on yksilö jota joku pitää irti vaikka se ei edes ole käsissä. Lue: saattaa tulla kouhottaa ja hypätä vasten jne.)
Mutta. Näiden ihmisten pitäisi miettiä ihan oikeasti kaksi kertaa ennenkuin alkavat niitä syöttejään kylvää, luuleeko ne tosiaan että koirat sillä vähenisi? tai mitä helvet** tyydytystä joku sekopää saa siitä että se tietää saavansa jonkin eläimen kärsimään ja kitumaan?? häh....? ei voi tajuta.- ....
Itseasiassa koiranvihaajien todelliset ongelmat eivät liity yleensä lainkaan koiriin ja koirien pitämiseen vaan heillä on muita vakavia ongelmia omassa elämässään. Vielä en ole havainnut sellaista koiravihaajaa joka voisi osoittaa vihalleen koiriin todella liittyviä perusteluita.
Reagoiminen ja vihaaminen ovat eri asioita joten esim irtokoiraan (tai irtokissaan) reagoiminen ei yleensä ole koitravihaa tai johda koiravihaan.
- ....
Ei omassa pihassaankaan saa myrkyttää koiria ja tuhoeläintenkin myrkyttämisessä on noudatettava tiukkoja määräyksiä. Avoin myrkytetty ravintosyötti ei ole Suomessa missään laillinen ja toteutuken lisäksi myös tarkoituksen tulee olla laillinen.
- -------------
no nyt on taas koirienmyrkyttäjä liikenteessä ja kuuleman mukaan yksi koira jo kuollut. Laittavat lihapulliin myrkkyä
- tärkeä varoitus
ok! muista että et itse syö niitä. Se on ehdottoman tärkeää.
- Myrkkyä_koirille
Näistä koiran myrkytyksistä.
https://mvlehti.net/2017/09/30/antifa-haluaa-tappaa-oikeistolaisten-koirat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849