Hoilaa!
Missäs Salon seudulla sais edullisinta ja hyvää
hammashoitopalvelua? Olen hakemassa yksityistä hammaslääkäriä. Onko edullisia ja hyviä kokemuksia? Kertokaapas!
Salon seudun hammashuolto.
8
2605
Vastaukset
- siirryin myös
käyttämään yksityistä vähän aikaa sitten. Valitsin taina niemen, joka sijaitsee vapaa-valinnan yläkerrassa. Olen vasta kerran käynyt mutta nainen vaikutti kovin mukavalta.
- aikoinaan
Erkkolan Tuomolla en tiedä missä nykyään ottaa vastaan mutta oli kanssa ihan ok.
Osasi suhtautua aivan ihanasti kun kärsin hammaslääkäri pelosta ja nykyään saa ilokaasuakin millä saadaan pelot pois. - Viisuri
aikoinaan kirjoitti:
Erkkolan Tuomolla en tiedä missä nykyään ottaa vastaan mutta oli kanssa ihan ok.
Osasi suhtautua aivan ihanasti kun kärsin hammaslääkäri pelosta ja nykyään saa ilokaasuakin millä saadaan pelot pois.jees Salon Hammaslääkärikeskus on jees paikka ..
Osoite Turuntie 8
Kokemusta on usealta vcuodelta
- itse käytän
Hammassyke uuden Plazan 3. kerroksessa on hyvä paikka. Siellä on tosi mukavia ja ystävällisiä hammaslääkäreitä ja hammashygienisteja.
- Anonyymi
Itse olin joskus Niemen vastaanotolla. Huonoa palvelua, en suosittele. Homma jäi kesken pahasti ja hammaslekuri Halikossa korjasi tilanteen.
- Anonyymi
Taitaa olla muuten mennyt rahastukseksi tuo kunnallinen hammashuolto. Lykätään kaiken näköisiä palveluita ja käyntejä, eli liioitellaan tilannetta. No mutta siellähän oli hyvin nuoria työntekijöitä, että ovatkohan saanett ohjeet rahastaa asiakkaita oikein kunnolla ja huijata? Onko muilla kokemusta tästä rahastamisesta kunnallisella?
- Anonyymi
NOIN hintoja, kunnallinen hammaslääkäri. Salo.
Hampaiden tarkastus, jossa mukana muutama röntgen kuva. 65e.
Hampaan poisto 85e.
Hampaiden puhdistus 90e.
Röntgen laaja 55e.
Hampaan paikkaus 35-55e - Anonyymi
Läntinen hammaslekuri Salossa. Älkää menkö sinne, huijaavat ja rahastavat.
Halikon hammaslekuri voisi olla ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670