Onko kukaan ollut deturin matkalla Baronessa huoneistoissa? Oon käynyt kerran aikaisemmin Alanyassa ja silloin olin itäisen rannan puolella sijaitsevassa Alaya Apartmentoksessa. Matkaesitteessä oli kyllä jonkin verran tietoa baronessasta mutta voisiko joku kertoa enemmän? Uima-altaasta? Lähi ympäristöstä? Ym. Ja muutenkin kaikenlainen tieto on tervetulletta. Yhden viikon aikaisemmin Alanyassa reissanneena uskon, että meillä on vielä paljon nähtävää ja koettavaa...
Baronessa huoneistot
5
825
Vastaukset
- Yksi yö riitti
Hei, eipä ole hotellista kehumista, Tosin kokemusta vain yhdeltä yöltä helmikuussa. Saamamme huone oli huonosti kalustettu ja kylmä,
uima-allas sisäpihalla ja pieni, ei pihaa, sijainti on hotellin ehdottomasti paras puoli.
Ota ennemmin lähellä sijaitseva uusi ja erittäin hyvätasoinen Azalea, et varmasti kadu.- Baronessassa
muutama vuosi sitten, kaksi viikkoa.Hotellissa ei mitään valittamista eikä isompia puutteita.Kalustus melko vaatimaton,mutta eihän sitä huoneissa tule paljon oltua.Huoneet ihan siistit perushuoneet.Matkaa Kleopatrarannalle noin puoli kilometriä.Kävelymatkan päässä keskustasta.Voin suositella jollette ole tottuneet ***** hotelleihin.
Hyvää matkaa!!!!! - mekin olimme.
Baronessassa kirjoitti:
muutama vuosi sitten, kaksi viikkoa.Hotellissa ei mitään valittamista eikä isompia puutteita.Kalustus melko vaatimaton,mutta eihän sitä huoneissa tule paljon oltua.Huoneet ihan siistit perushuoneet.Matkaa Kleopatrarannalle noin puoli kilometriä.Kävelymatkan päässä keskustasta.Voin suositella jollette ole tottuneet ***** hotelleihin.
Hyvää matkaa!!!!!Hotelli itsessään on vaatimaton. Huoneistot pelkistettyjä mutta henkilökunta kivaa ja auttavaista. Ei todellakaan mikään luxus hotelli mutta me emme paljoa hotellissa istu lomallamme joten riitti meille vallan mainiosti! Samalla omistajalla ihana ravintola kalen kukkulalla jonne kuljetus hotellilta joka ilta. Kävimme siellä muutaman kerran myös.
- huhtikuussa ollut..
voipi olla suuri pettymys.. huoneistot vanhoja ja siellä siisteyden taso ei mieltä ylennä. uima-allas alue tosi pieni. vaihda hotellia jos mahdollista.
- okei!
Olen ollut ko.paikassa kaksi eri kertaa ja olen kyllä ollut tyytyväinen,voisin mennä vieläkin.Kleopatran ranta sopivan matkan päässä ja muutkin palvelut lähellä.Mitä sitten jos yhden kerran sattui että kuumaa vettä ei tullut pariin tuntiin...siitäkin selvisin aivan mainiosti.Maassa maan tavalla niin hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862