rakas karvainen

tuleva mieheni

en pysty elämään päivääkään ajattelematta sinua. Olit elämäni rakkaus, sait ilon silmiini, jotka syttyivät palamaan sinun vieressäsi. Olit se entisen elämän rakkaus, jota kaipasin. Olet se nykyinen mieheni, tiedät sen. vielä joskus? koskaan en anna ajatuksen hautaantua meistä. en koskaan, ethän sinäkään?

tiedät kyllä kuka-rakkaasi-

6

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan mä

vaikka karvotus on kyllä tällä kertaa tässä elämässä pikkasen puutteellinen, mutta jos tarkkaan katsoo, niin kyllä niitä rinnassa ainakin kolme on. Voi olla neljäkin, en oo aivan varma. Ajatus ei kyllä hautaudu - se on kyllä varma. Enhän mä muuta ajattelekkaan. Herkeämättä mielessä. Nään susta uniakin, vaikka en kyllä unbia muista. Mutta heti kun aamulla herään niin huomaan, että kyllä mä susta unta näin.

• kuka*

rakkaita terveisiä sinulle vaalea kaunotar.
      olet täydellinen ;)

• Olisko ollut

Mulle, kun oli mulle eiks niin! En unohda sinua ikinä koska oot mun. T:****. Niin ja vielä Sut ja vain sut haluan omakseni.......

• onko tämä?

ässältä etelä-suomeen?

• alkuperäinen_kirjoittaja

tunnen ja tiedän että tää viesti tavoittaa sut,helsinkiin,tässä elämässä karvainen bearini. rakastan sua. tuu ja ota mut takas sun elämään. mä haluun jakaa loppuelämäni sun kanssa. vastasinhan sulle kyllä. jokainen päivä ajattelen sua, meitä. tiedät sen, kunpa uskoisit minuun vielä. pyydä mua botskille kanssasi synttäreilläni, rakas? anna meille tilaisuus olla yhdessä ja rakastaa-loppuelämä-tässäkin elämässä.rakastan, sua.

• kaipaisit???
        alkuperäinen_kirjoittaja kirjoitti:

tunnen ja tiedän että tää viesti tavoittaa sut,helsinkiin,tässä elämässä karvainen bearini. rakastan sua. tuu ja ota mut takas sun elämään. mä haluun jakaa loppuelämäni sun kanssa. vastasinhan sulle kyllä. jokainen päivä ajattelen sua, meitä. tiedät sen, kunpa uskoisit minuun vielä. pyydä mua botskille kanssasi synttäreilläni, rakas? anna meille tilaisuus olla yhdessä ja rakastaa-loppuelämä-tässäkin elämässä.rakastan, sua.

mihin olet vastannut kyllä?
        en muuten tiedä syntymäpäivääsi.
        ei tainut nyt natsata,sori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe