Valley Below-yhtye

Musamatkailija

Kun kotimaiset yhtyeet ovat kerran puheenaiheena, niin suosittelen tutustumaan Valley Below nimiseen yhtyeeseen! Itse törmäsin bändiin sattumalta ja tykästyin heidän musiikkiinsa. Kappaleet ovat viihdyttäviä, mutta kestävät hyvin myös tarkempaa kuuntelua. Sanoitukset ovat mielestäni vähän erilaisia. Yhdessä kappaleessa soittimena on jopa urkuharmoni "perinteisempien" lisäksi! Onko muita jotka ovat kuulleet kyseisestä yhtyeestä? Mitä mieltä te olette olleet?

8

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenkin "matkailija...

      Moi! Kävin uteliaisuuttani bändin kotisivuilla, löytyi faktaa ihan mukavasti. Sieltä sai ladattua kolme niiden kappaletta ja ne kuullosti ihan hyviltä. Ehkä tilaan niiden levyn tai käyn keikalla jos tulevat lähistölle.

      • matkustellaan sitten

        Juu, näytti oleva kotisivut osoittees www.valleybelow.net , mäkin diggasin musasta. Mäki suosittelen.


    • Vierailija10

      Näytti kyseinen bändi tulleen myspace.comiinkin. Hyvä lisä Suomen musiikkitarjontaan.

    • Uteliaisuus tarttuu

      Näytteet oli mielenkiintoisia. Saavat kiinnostumaan muista kappaleista. Kannatti tutustua bändiin josta en ole ennen kuullut.

    • musamatkailija

      Kiitos kommenteista, luen mielelläni lisää, eli laittakaa mielipiteitä vain tulemaan. Itse en ole muuttanut mielipidettäni monienkaan kuunteluiden jälkeen.

    • Musamatkailija

      Valley Below esiintyy Turussa ensi viikolla pe ja la 28.9.-29.9. Castlessa, eli kaikki Turussa tai lähellä asuvat huomio: nyt on mahdollisuus nähdä yhtye livenä! Käykää kuuntelemassa keikka ja tulkaa tänne kertomaan kokemuksesta/mielipiteitä. Keikkapaikan ja -päivän voit vielä tarkistaa yhtyeen kotisivuilta Gigs-osiosta jos haluat. Nauttikaa keikasta ja viettäkää muutenkin hauska ilta!

      • Poppi soi

        Valley Below näyttänyt julkaisseen viime viikolla uuden levyn Dog Day ja ainaki mitä myspace tarjoaa uudelta levyltä, niin aivan loistavaa musaa on jätkät tehny!!

        Suosittelen kuunteleen!!

        Tuosta löytyy linkki:

        www.myspace.com/valleybelowmusic


    • Poppi soi

      Valley Below näyttänyt julkaisseen viime viikolla uuden levyn Dog Day ja ainaki mitä myspace tarjoaa uudelta levyltä, niin aivan loistavaa musaa on jätkät tehny!!

      Suosittelen kuunteleen!! Ja levy oli hieno paketti!

      Tuosta löytyy linkki:

      www.myspace.com/valleybelowmusic

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe