Ompas jännä lukea noita kirjoituksia ja huomioita. Minä olen härkä, kiinalaisessa lohikäärme, ja mies. Eräs nainen parahti kauhuissaan kun kuuli yhdistelmän ja astrologiasta ymmärtävät naiset tuhahtavat turhautuneina: joo, Härkä. Mutta soittelevat silti perään.En minä sitä ylpeilläkseni sano,se on vierasta minulle. Tai minun ei tarvitse,sillä olen niin varma itsestäni.Tämä saattaa kuulostaa arrogantilta, mutta niin se vaan on. Minä olen yksinäinen ihminen ja viihdyn kyllä yksinkin, mutta ottaa päähän , kun ihmiset eivät osaa katsoa pohjaan asti. Kun minä katson naiseen , katson syvemmälle kuin pintaan . Katson silmiin ja niin syvälle kuin ulotun.
Mitä härkä miettii
33
8009
Vastaukset
- härkänen+lohikäärme
olen kans härkä ja kiinalaisessa lohikäärme, mutta nainen. olen myös hyvin itsevarma, eikä mikään ole vielä tyrmännyt sitä. olen aika yksinäinen kanssa ja viihdyn yksin, miehiä kyllä riittää. katson myös aina pintaa syvemmälle kun ihmistä katson.
- härkä
koko palsta horoskooppimerkki härästä-ymmärtääkseni- ja useampi nainen -ymmärtääkseni- haukkuu ja valittaa härän luonteenpiirteitä. Sitten minä- mies-ja härkä-ja lohikäärme sanon asioita. Eikä kukaan sano mitään, paitsi yksi ainoa yksilö.Kertooko tämä teistä mitään.
- ketään ei kiinnosta
härkä kirjoitti:
koko palsta horoskooppimerkki härästä-ymmärtääkseni- ja useampi nainen -ymmärtääkseni- haukkuu ja valittaa härän luonteenpiirteitä. Sitten minä- mies-ja härkä-ja lohikäärme sanon asioita. Eikä kukaan sano mitään, paitsi yksi ainoa yksilö.Kertooko tämä teistä mitään.
sinun höpötyksesi.
- Härkä
ketään ei kiinnosta kirjoitti:
sinun höpötyksesi.
Teitä ei mikään muu juuri kiinnostakaan ja minä tiedän sen.Uskallus on sitten ihan eri asia. Voi tyttelin pallerot , taidan tuntea teidät paremmin kuin te itse.
- varma että
Härkä kirjoitti:
Teitä ei mikään muu juuri kiinnostakaan ja minä tiedän sen.Uskallus on sitten ihan eri asia. Voi tyttelin pallerot , taidan tuntea teidät paremmin kuin te itse.
olen tyttären pallero, jos olenkin varttuneempi nainen.
- ARTEMIS59
härkä kirjoitti:
kirjoittelin hetken Härkä-miehen kanssa, ja käsitykseksi jäi että ei ole epäystävällinen, mutta jotenkin viileä ja etäisyyttä pitävä luonne, paitsi erotiikkaan liittyvissä asioissa innokas jakamaan ajatuksia. Olin melko aktiivinen hänen suuntaansa, ja sitten hän antoi ymmärtää että ei pelkonsa vuoksi voi edetä suhteeseen. Kun luovutin kiltisti, kyseli kohta, että kiinnostaisiko pitää yhteyttä. Sovimme että katsellaan ja vietit ja viestit kulkivat taas. Seuraavana päivänä uusi ilmoitus etäisyydenottotarpeesta. Siinä kohdassa minä räjähdin ja sanoin purevasti mitä edestakaisin väännöstä ajattelen ja että mitään saumaa ei sitten enää todellakaan ole. Käsitykseksi jäi, että Härkä saattaa olla kiinnostunut, mutta omilla ehdoillaan ja on melkoisen salaperäinen ja etäisyyttä pitävä, monenkin kanssa peliä pitävä miestyyppi. Näinkö on?
- Härkä
varma että kirjoitti:
olen tyttären pallero, jos olenkin varttuneempi nainen.
että EN ole ihan varma siitä ootko sä tytteli vai et, mutta siitä olen varma, että sinulla on suunnaton tarve vastata Härän viestiin. Sori Tytteli ei se oo mun vika.
- Härkä
ARTEMIS59 kirjoitti:
kirjoittelin hetken Härkä-miehen kanssa, ja käsitykseksi jäi että ei ole epäystävällinen, mutta jotenkin viileä ja etäisyyttä pitävä luonne, paitsi erotiikkaan liittyvissä asioissa innokas jakamaan ajatuksia. Olin melko aktiivinen hänen suuntaansa, ja sitten hän antoi ymmärtää että ei pelkonsa vuoksi voi edetä suhteeseen. Kun luovutin kiltisti, kyseli kohta, että kiinnostaisiko pitää yhteyttä. Sovimme että katsellaan ja vietit ja viestit kulkivat taas. Seuraavana päivänä uusi ilmoitus etäisyydenottotarpeesta. Siinä kohdassa minä räjähdin ja sanoin purevasti mitä edestakaisin väännöstä ajattelen ja että mitään saumaa ei sitten enää todellakaan ole. Käsitykseksi jäi, että Härkä saattaa olla kiinnostunut, mutta omilla ehdoillaan ja on melkoisen salaperäinen ja etäisyyttä pitävä, monenkin kanssa peliä pitävä miestyyppi. Näinkö on?
, että pidetään peliä. Mutta ajatteles jos se onkin kuolemanvakavaa. EI se katso sinun rintojasi ja peppuasi, vaan sinua rintoinesi peppuinesi kasvoinesi lykkimässä lastenvaunuja.Voi se olla niinkin, eikä siinä ole ketään tarkoitus hylätä tai loukata vaan katsoa pohjaan asti.En minä tiedä.
- Härkä
ARTEMIS59 kirjoitti:
,että voihan olla,että se näkee sinne saakka missä toinen vie jouluna toisen haudalle kynttiläm. Siis, että se ihan oikeesti ajattelee semmosia. Ja siinä on jo välissä lapset, ja kaikki muu mitä siinä ajassa ehtii kertyä.Elämä on iso asia.Ei tää oo ihan lastenleikkiä. Mutta en tiedä.
- mietteistä
Härkä kirjoitti:
,että voihan olla,että se näkee sinne saakka missä toinen vie jouluna toisen haudalle kynttiläm. Siis, että se ihan oikeesti ajattelee semmosia. Ja siinä on jo välissä lapset, ja kaikki muu mitä siinä ajassa ehtii kertyä.Elämä on iso asia.Ei tää oo ihan lastenleikkiä. Mutta en tiedä.
no juu, jos härkä todellakin hakee heti tutustumisen alkuvaiheessa noin laajaa perspektiiviä tulevaan, niin tuleehan ajatuksista niin iso kuva että ei mahdu päähän ja alkaa vanne puristaa...sinänsä tietysti hyvä asia jos perusluonne on noin vakava härällä, mutta jää varmaan usein pois kyydistä, jos sovittaa noin isot jutut mielessään raamiin alkumetreillä. onko härälle päivä kerrallaan eläminen jotenkin erityisen vaikeaa?
- Huh uh
ARTEMIS59 kirjoitti:
Ihan kuin täällä härkä-Matista puhuttaisiin. Juuri tuollainen outo-otus.
- härkä+lohikäärme
täällä mollataan, en ole nähnyt vastaavaa härkänaisista juuri yhtään. mutta haukutaanhan muidenkin merkkien mies edustajia täällä.
- Härkä
Kiinnostaa kuulla kaikkea sanottua ja vaiettua.Vau. Täähän rupes kiinnostamaan.Voi meitä härkiä-voi vitsi.Siis VITSI, siis oikeesti vitsi-tajusitteko vitsin.
- Hullun härän vaimo.Kumpikin...
Härkä kirjoitti:
Kiinnostaa kuulla kaikkea sanottua ja vaiettua.Vau. Täähän rupes kiinnostamaan.Voi meitä härkiä-voi vitsi.Siis VITSI, siis oikeesti vitsi-tajusitteko vitsin.
Kuuleppas sinä härän möllykkä,kyllä on kokemusta teistä jo liiankin kanssa että ei mene enää vitssin puolelle kun teillä itsellänne,hyvin harva,todella harva,härkä on osoittautunut luottamuksen arvoiseksi.Avioliittoja 2,edellinen kesti 16v,nykyisen kanssa yhdessä 3 v.eikä voi sanoa että vaihtaen olisi parantunut,on menty vaan ojasta aallikkoon.Osaahan härkä hurmata ja olla viimeisen päälle fiksu kun omat tarpeet sitä vaatii,mutta kumpikin puoliso"härkä"Ajanoloon ovat näyttäneet todellisen minänsä,ovat monihyväsiä kun "Limberin kissa"kerpaa molemmille sukupuolille kun se hullu kiima iskee,silloin ei ole omaatuntoo kun palleja pakottaa,niin panee vaikka marakattia perseeseen,siin on sulle totuuksia,revi vaan vitsejäs tänne,mutta koeta sä olla viisaampi kun muut,mut ei tunnu järki sunkaan päätä paljon pakottavan,ei millään pahalla..
- raivopää kirjoittelee
Hullun härän vaimo.Kumpikin... kirjoitti:
Kuuleppas sinä härän möllykkä,kyllä on kokemusta teistä jo liiankin kanssa että ei mene enää vitssin puolelle kun teillä itsellänne,hyvin harva,todella harva,härkä on osoittautunut luottamuksen arvoiseksi.Avioliittoja 2,edellinen kesti 16v,nykyisen kanssa yhdessä 3 v.eikä voi sanoa että vaihtaen olisi parantunut,on menty vaan ojasta aallikkoon.Osaahan härkä hurmata ja olla viimeisen päälle fiksu kun omat tarpeet sitä vaatii,mutta kumpikin puoliso"härkä"Ajanoloon ovat näyttäneet todellisen minänsä,ovat monihyväsiä kun "Limberin kissa"kerpaa molemmille sukupuolille kun se hullu kiima iskee,silloin ei ole omaatuntoo kun palleja pakottaa,niin panee vaikka marakattia perseeseen,siin on sulle totuuksia,revi vaan vitsejäs tänne,mutta koeta sä olla viisaampi kun muut,mut ei tunnu järki sunkaan päätä paljon pakottavan,ei millään pahalla..
Tämä sama nainen, olikohan nimenomaan neitsyt, kirjoittelee näitä juttujaan, joista rivien välistä paljastuu, ettei ole ihan kaikki hänellä kohdallaan.
Ei kannata kenenkään ottaa kovin vakavasti hänen juttujaan; aika epävakaalta persoonalta kuulostaa. - härkämies vm69
Ei voi kun sanoa että otan osaa. Kaikki häräthän on paskoja pettäjiä ja kieroja kun korkkiruuvit, eikö? Voi olla että kannattaa siirtää katse parisuhteen seurusteluvaiheeseen ennenkuin mitään on lyöty lukkoon. Monesti ne vähemmän hunajahuuliset ovat kaikkein luotettavimpia. Jokaisesta horoskoopista löytyy varmasti samanlaisia pettäjiä. Persoonallisuuteen vaikuttaa moni mukin asia, kasvatus, arvomaailma, kokemukset, ystävät jne.
- vakavaksi tekstiksi
mutta ei voi mitään, sun tapas kertoa härkämöllykän kiimavaiheesta oli niin hersyvää luettavaa että tässä ulvon naurusta, kun kuvittelen, miten se härkä kiimassaan menee ja runnoo mennessään...vailla omatuntoa, eikä kohteellakaan niin väliä...huhuuu...
Onneksi sulla on vahva luonto itselläs myös...suoraa tekstiä tulee.. - Jycce-Boi
on meidän sarvipäiden klaani ? No tuskin nyt sentään ja kuten edellä kerrottiin; saa muutkin merkit siipeensä ihan tasaisesti - ja kun käy muita keskustelualueita läpi; jatkuu trendi...
Suomi-miehet vaikuttaa juur sellaisilta junttimaisilta vonkaajilta kuin SE pieni vähemmistö on sukupuolemme leimannut.
Härkä-Lohikäärmeenä, kun uteliaisuuttani kävin sen "ominaisuudet"kiinalaisesta tsekkaamassa, on todettava, että EI Limperin marakatti kelpaa pakotukseen - tervekätinen ei korvikkeita kaipaa ;-)) jos oma kulta ei häränhetkell oo paikalla, halukas tai muutoin houkuteltavissa kisailuun.
Minulle ei ainakaan merkin edustajana onnistu pvä kerrallaan ajattelu - melkein puolivuotta on suunnitelmia eteenpäin (eikä maailma kaadu jos ne peruuntuu).
Jatkan puskemista harmaata kiveä kohti siellä pellon keskellä - ai niin ja nautin elämästä sen kaikissa muodoissa..
- kaksosnainen
oon menettänyt sydämeni eräälle härkämiehelle joka on yksin ja katsoo mua aina (töissä) TODELLA syvälle silmiin(: mitä ilmeisemmin yrittää myös katsoa pintaa syvemmälle... olen myös alkanut katsoo häntä syvälle silmiin.. ja odottelen mitä tapahtuu ;) on tuos juteltukin aikas paljon tämän kyseisen härän kans...
- Härkä
mitä sinä näet, kun katsot sitä silmiin.Kaikki rehellinen toiminta vie asioita eteenpäin. Se saattaa säikähtää ja astuu askeleen taakse, mutta kerro miltä sinusta tuntuu.Ne on sinun tunteita ja arvokkaita ja kunnioitettavia sinänsä. Mutta kerro sille. Monet ei kerro.
- kaksosnainen
Härkä kirjoitti:
mitä sinä näet, kun katsot sitä silmiin.Kaikki rehellinen toiminta vie asioita eteenpäin. Se saattaa säikähtää ja astuu askeleen taakse, mutta kerro miltä sinusta tuntuu.Ne on sinun tunteita ja arvokkaita ja kunnioitettavia sinänsä. Mutta kerro sille. Monet ei kerro.
vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja tosiaan kerroin mitä olen hänestä mieltä, että arvostan suunnattomasti hänen rehellisyyttä, suorapuheisuutta, aitoutta ym ym (:taisin kehua liikaakin(: ja tosiaan tais astua parikin askelta taaksepäin. hiljaiseksi on miehen vetänyt, mutta silloin tällöin jotain pientä on ilmoilla että tais mennä viesti perille... kun on nimittäin erään artistin musiikki joka meitä yhdistää ja on siitä keskusteltu että on tosi osuvia sanoja meille molemmille... molemmat kuuntelee samaa levyä jatkuvasti ja tiedetään molemmat kuuntelevamme(: yks biisi on ylitse muiden jossa lauletaan: jos pyydän tuletko sä vastaan minun kanssani kulkemaan tätä pitkää yksinäistä matkaa -et lähde vierestäni pois? eli ei paljon suorempaan voi itse asiassa olla(: vaan eipä silti oikein mitään tapahdu... todella hitaasti lämpiäviä yksilöitä ollaan siis molemmat tai pelkureita tai saamattomia tai mitä vaan....
- Härkä mies
kaksosnainen kirjoitti:
vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja tosiaan kerroin mitä olen hänestä mieltä, että arvostan suunnattomasti hänen rehellisyyttä, suorapuheisuutta, aitoutta ym ym (:taisin kehua liikaakin(: ja tosiaan tais astua parikin askelta taaksepäin. hiljaiseksi on miehen vetänyt, mutta silloin tällöin jotain pientä on ilmoilla että tais mennä viesti perille... kun on nimittäin erään artistin musiikki joka meitä yhdistää ja on siitä keskusteltu että on tosi osuvia sanoja meille molemmille... molemmat kuuntelee samaa levyä jatkuvasti ja tiedetään molemmat kuuntelevamme(: yks biisi on ylitse muiden jossa lauletaan: jos pyydän tuletko sä vastaan minun kanssani kulkemaan tätä pitkää yksinäistä matkaa -et lähde vierestäni pois? eli ei paljon suorempaan voi itse asiassa olla(: vaan eipä silti oikein mitään tapahdu... todella hitaasti lämpiäviä yksilöitä ollaan siis molemmat tai pelkureita tai saamattomia tai mitä vaan....
aikaa ja hänen kelata asioita. Sitten otat vähän etäisyyttä, varmaan hänellä ikävä kasvaa ja kiinnostus sinua kohtaan.
- stallionman
Härkämies kaksosnainen on horoskooppimerkeissä todella huono yhdistelmä. Väitän näin myös omasta kokemuksesta. Olin 10 vuotta naimisissa kaksosnaisen kanssa ja katastromppinhan se päättyi. Vasta sitten aloin kiinnostua horoskooppijutuista ja asia selkis; alunalkaen ihka väärä yhdistelmä!
Harkitse siis tarkoin, alatko vakkarisuhteeseen härän kanssa. - kaksosnainen
stallionman kirjoitti:
Härkämies kaksosnainen on horoskooppimerkeissä todella huono yhdistelmä. Väitän näin myös omasta kokemuksesta. Olin 10 vuotta naimisissa kaksosnaisen kanssa ja katastromppinhan se päättyi. Vasta sitten aloin kiinnostua horoskooppijutuista ja asia selkis; alunalkaen ihka väärä yhdistelmä!
Harkitse siis tarkoin, alatko vakkarisuhteeseen härän kanssa.tuon olen myös lukenut, mutta tää kaksonen on harvinaisen jästipäinen pässi kun haluaa kokeilla...(: toisaalta; olen ollut 10 vuotta avoliitossa oinasmiehen kanssa ja kaksosnainen oinasmies pitäs olla muka loistava pari, mutta kuinka ollakkaan eipä ollu... eli usko hiukan horjunut näihin parihoroskooppeihin.. mutta kiitän vinkeistä ja jään haistelemaan mitä tapahtuu... voin sit tätä härkää varoittaa kaksosista kun on totuttu puhuun kaikesta suoraan(:(:
- yhdessä 20 v
stallionman kirjoitti:
Harkitse siis tarkoin, alatko vakkarisuhteeseen härän kanssa.mieheni on tosi härkäpää itsepäinen kuin mikä mutta toimeen ollaan tultu hänelle kun pitää panna aina vastaan eikä antaa aina periksi, mutta kun on sillä päällä on niin mukava, huumorintajuinen, hellä ja yms. en vaihtaisi pois sillä härkämiehet osaavat yllättää ihanasti...
- kaksosnainen
yhdessä 20 v kirjoitti:
mieheni on tosi härkäpää itsepäinen kuin mikä mutta toimeen ollaan tultu hänelle kun pitää panna aina vastaan eikä antaa aina periksi, mutta kun on sillä päällä on niin mukava, huumorintajuinen, hellä ja yms. en vaihtaisi pois sillä härkämiehet osaavat yllättää ihanasti...
sitä härän yllätystä tässä oikeestaan odottelen... kun on jo ajoittain tullut yllätyksiä aiemminkin(: ja niin se on ettei parane antaa härälle periks sen olen jo töissä hänen kanssaan huomannu.. ja hauska kuulla että on olemassa härkä-kaksospari ja vielä noin kauan ollu yhdessä! taas "pitkä nenä" parihoroskoopeille...:D
- mutta ihania
kaksosnainen kirjoitti:
sitä härän yllätystä tässä oikeestaan odottelen... kun on jo ajoittain tullut yllätyksiä aiemminkin(: ja niin se on ettei parane antaa härälle periks sen olen jo töissä hänen kanssaan huomannu.. ja hauska kuulla että on olemassa härkä-kaksospari ja vielä noin kauan ollu yhdessä! taas "pitkä nenä" parihoroskoopeille...:D
ja minulla on kokemusta monesta. En tarkoita prassailla, vaan olen mieltynyt heihin. En tarkoituksella eksy härkäseuraan, vaan tajuan myöhemmin ihmisen olevan härkä. Härkä jubailee mistä vaan, on aistillinen, joskin hidas syttymään, vaan sytyttyään tahdonvoimainen ja hellä, aistillinen ja aivan ihana... jos joskus saisin itselleni oman härän, en koskaan loukkaisi häntä, koska se olisi julmaa, vaan olisin korrekti ja kiltti hänelle. Härkä on vähän vanhoillinen eikä siedä rähinää. Ilmeisesti haluaa hillittyä käytöstä ja varmoja asioita?
- härkä
mutta ihania kirjoitti:
ja minulla on kokemusta monesta. En tarkoita prassailla, vaan olen mieltynyt heihin. En tarkoituksella eksy härkäseuraan, vaan tajuan myöhemmin ihmisen olevan härkä. Härkä jubailee mistä vaan, on aistillinen, joskin hidas syttymään, vaan sytyttyään tahdonvoimainen ja hellä, aistillinen ja aivan ihana... jos joskus saisin itselleni oman härän, en koskaan loukkaisi häntä, koska se olisi julmaa, vaan olisin korrekti ja kiltti hänelle. Härkä on vähän vanhoillinen eikä siedä rähinää. Ilmeisesti haluaa hillittyä käytöstä ja varmoja asioita?
punaista vaatetta
- kaksosnainen
Härkä mies kirjoitti:
aikaa ja hänen kelata asioita. Sitten otat vähän etäisyyttä, varmaan hänellä ikävä kasvaa ja kiinnostus sinua kohtaan.
on se vaan niin että kun härkäherran antaa olla hetken rauhassa ni siihen se taas pölähtää kuin tyhjästä pyöriin ympärille ja tekeen "pikku pilaa" hyvää tarkoittaen ja samalla tarkasti seuraten mikä on reaktio...(: ja taas porautui syvälle silmiini omillaan...
- Jycce-Boi
härkä kirjoitti:
punaista vaatetta
sillä saattaa olla, että jos muitakin härkämiehiä punainen virittää yhtäpaljon kuin itseäni; voit vain pitää vilautettavasti kiinni...
Rohkealle tarjolla paljon mukavia kokemuksia; kun vielä sattuu "synkkaamaan" muutoinkin.
Vain taivas rajana ;-))
ONnellista syksyä :D - selkis?
stallionman kirjoitti:
Harkitse siis tarkoin, alatko vakkarisuhteeseen härän kanssa.Just tavannut härkämiehen ja ihastuin ylipaljo! :) Voitkos hiukan tarkentaa ihmettelevälle kaksosnaiselle miksi väärä yhdistelmä??!
- "luonnehäiriöinen"
selkis? kirjoitti:
Just tavannut härkämiehen ja ihastuin ylipaljo! :) Voitkos hiukan tarkentaa ihmettelevälle kaksosnaiselle miksi väärä yhdistelmä??!
No lopullakin löytyi faktatietoo,miksi useimmat härkämiehet ovat välillä niin ihania ja sitten täysin omituisia ja käyttäytyvät kun eivät välittäisi tuottamastaan mieli-pahasta,koska he ei ymmärrä kaikkea tekemäänsä???Etsikää Lääkärikirja ja sieltä alkusivuilta.Asosiaalinen persoonallisuus,mulle ainakin selvisi monet asiat ja "ehkä"nyt ymmärrän mieheni käytöstä paremmin,vaikka kaikkea en pysty hyväksymäänkään,hän on ainakin luvannut yrittää parhaansa,mutta tähän "sairauteen ei ole lääkettä terapiaa voidaan yrittää,tosin huonoin tuloksin,ja lopuksi ei tämä varmaan ole yksin kyseisen merkin sydrooma,vaan useimmillakin merkeillä sitä tavataan.Mieheni on kiinalaisen mukaan metalli-käärme.kOETATAAN ymmärtää kumppaneitamme,tukea ja auttaa sillä on heissä niin pal hyvääkin.
- merkkisi?
yhdessä 20 v kirjoitti:
mieheni on tosi härkäpää itsepäinen kuin mikä mutta toimeen ollaan tultu hänelle kun pitää panna aina vastaan eikä antaa aina periksi, mutta kun on sillä päällä on niin mukava, huumorintajuinen, hellä ja yms. en vaihtaisi pois sillä härkämiehet osaavat yllättää ihanasti...
Heips,
mikähän on kiinalainen merkkisi, kun olette niin pitkään olleet yhdessä.
Itse olen vuohi ja olen aina "imenyt" itseeni härkämiehiä, jostain kumman syystä. Lasteni isäkin oli härkä.
Jostain syystä härkämies ei kuitenkaan ymmärrä mua vaikka kuinka yritän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982