Ällöttää mun olemus.. ja ärsyttää tä kaikki paska. tavallaan rakastan syömistä mut sittaas mua ällöttää ku syön.
ja asiaa pahentaa et vanhemmat vahtii et kans syön, joudun päivän aikana syömään yhen lämpimän ruuan, 7 leipää päälliset, 3 jugrttia, 3 hedelmää ja kananmunan. ja en saa liikkua yhtään. nyt ku vanhemmat on pois ni oon jättäny tosta 3 leipää, 1 jugurtti ja ruuaks oon syöny lähinnä kasviksia ja liikkunukki oon. pelkään vaan lihovani ja pelottaa muutenki.. :/ koskaan en oo saanu mitään ahmimis kohtauksia mut välillä ku oon syöny ni tekee mieli oksentaa. sit mulla on sellasii tyhmii pakkomielteitä et seuraan kokoajan mitä muut syö ja miten muut liikkuu ja se stressaa ihan sairaasti kokoajan. tää on yhtä helvettiä! ja mun elämä on ihan sekasin.
!!!!!
3
623
Vastaukset
- toy...
Mä tiiän tunteen, tosin mua ei kukaan pakota syömään, pidän itseni niin kovilla paastokuurilla välillä että ahmin nykyään ihan hirveesti ja tekee mieli oksentaa, mutta en halua oksentaa koska vähiten haluan mitään bulimiaa! Ja mua kans ärsyttää kun vahdin hirveesti mitä toiset syö ja sit on ruvennu tuleen sitä että musta tuntuu kaikkien kyttäävän että mitä mä syön! töissäki musta tuntuu että kaikki kattois että syön hirveesti ja kun todellisuudessa joskus en syö päivässä muuta kun sen mitä töissä tulee syötyä ettei ne rupee epäileen mitään kun oon laihtunu kuukauden aikana niin reippaasti! En tiiä, sillon alussa vuonna 2005 lopussa tää oli viel ihan jees kun laihduin eikä ollut mitään ongelmia olla syömättä eikä muutenkaan kiinnostanu muiden mielipiteet mutta nyt tästä on tullu ihan hirveetä! :/
- no life
Mullaki kaikki tää paska alko ihan normaalista laihduttamisesta. olin sillon vähän ylipainonen ja söin joka päivä karkkii ym ja kävin hesellä varmaan joka päivä. suurimmat kilot lähti varmaan siinä ku jätin noi pois. sit aloin jättää kaikkee muutaki pois ja liikunnasta tuli pakkomielle. söin pahimpina aikoina pari leipäpalaa ja kasviksia ja hedelmiä päivän aikana. nyt oon saanu vähän parannettuu tota syömistä ja en liiku enää joka päivä vaiks haluisinki. mut noi pakkomielteet on kyl kamalia, just se muitten kyttääminen. oon nyt pääsemässä ilmeisesti hoitoon. tuntuu et on vaan hyvä jos pääsen pois kotoota, jonnekki mis keskitytään vaan muhun ja se et siellä on muitaki samassa tilanteessa ja joutuu käymään läpi samoja asioita ja siellä en pysty kontrolloimaan muitten (perheen jäsenten) syömistä ja liikkumista.
- maailmassa on isompiakin mu...
ja varsinkin teidän iässänne. UNohtakaa laihduttamishöpinät ja muut, eläkää! Olette nuoria vain kerran. Sairastuminen anoreksiaan on vakavaa ja siitä parantuminen pitkäkestoista ja hankalaa.
Ajatelkaa tärkeämpiäkin asioita.
Olkaa onnellisia jos olette terveitä ja on katto päänpäällä ja hyvät vanhemmat jotka huolehtivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025