Tästä sarjasta löytyy myös vuoden-2004 2 euron erikoisraha EU:n laajenemisen kunniaksi. Onkohan tällä sarjalla vielä mitään erikoisempaa arvoa ?
Rahasarja 2004 proof
6
1213
Vastaukset
- Euro kolikkoja
Näyttäähän tuolla arvoa olevan, huuto.netissä noita on myyty 120 eurolla eli siellä kannattaa kokeilla myydä jos haluaa realisoida.
-Euro kolikkoja
---
Vatikaani, Monaco, San Marino - eurokolikkoja, 2e erikoiskolikkoja, juhlakolikkoja:
http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Noutokin näppärästi Helsingistä. - Sitten
Taisi olla Huutonetissä myynnissä... kaupaksi meni noin 160 euroon.
- hans4
Voisin ostaa tuollaisen rahasarjan n 160 eurolla.
- Risuraha
Tuossa on tainnut hinta pompsahtaa aika reilusti. Matinmarkassa on myynnissä 495 eurolla. Voin myydä vähän halvemmalla, jos on kiinnostusta jollain ostaa vuoden 2004 rahasarja proof laatuisena.
- Repeedelleen
On näköjään vähän pomsahtanut hinta. Edelleenkin on itselläni kyseinen sarja, uskaltaako siittä luopua vieläkään...hintahan voi olla jotain muuta muutaman vuoden päästä. Joku viisas sen varmaan osaa ennustaa...
- kantsiitsekata
Laitoin juuri huutonettiin myyntiin oman 2004 proof sarjani. Kannattaa tsekata. Noista pyydetään tosiaan melkoisia summia nykyään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967