Halo2 loppari legendary

xboxelite

En onnistu millään tappamaan halo 2 lopparia legendarylla normaalistihinan lopparin suoja kähtee kun johnsson ampuu sniperilla mutta legendarylla yks kaks suoja saatttaa lähteä sekunniksi ja loppari ei kuole millään vaikka ammun sitä bansheella ja vaikka millä missä ongelma???

4

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppia

Pelaamaan.
      Use the bananaforce!

• mario1486

suosittelen pysymään lopparin lähellä ja varoa että se ai osu ja ku shield on pois niin iske mutta siihen vaa tarvitaan ''vähän'' enemmän iskuja

• 007KILLER

okei mä menin halo 2 läpi mun kaverin kanssa mutta kuuntele tarkasti: 1.sä tarviit TÄYDEN beam riflen ja carbinen. 2.heti kun tartatus(loppu vihollinen) ja sinä ootte "kentäl" odota että johnson ampuu ja osuu joka laukauksella jonka jälkeen ammu itse kaksi beam riflen panosta ja vaihda ÄKKIÄ carbineen ja ammu niin pitkään kunnes tartatuksella on suoja taas päällä. jatka kunnes beam rifle on tyhjä. 3.kun johnson ampuu taas nyt ammu carbinella kunnes tartatuksella on suoja päällä. jatka kunnes tämäkin ase on tyhjä. 4.etsi kaksi BRUTE PLASMA RIFLEÄ ja tee samoin kuin kohdassa kolme. ongelma on siinä että sun täytyy päästä tarpeeks lähelle.5.jos käy niin ettei tartatus ei ole vieläkään ole kuollu niin kerää kuolleitten aseita paitsi energia miekkaa ja tee samoin kuin kohdassa kolme. toivottavasti auttoi.

• Patvo

kyllä vähän myöhään tää viesti, mutta kuulin juttuu, että kun siltä ampuu tarpeeks moneen kertaan ne shieldit pois, niin lopulta ne ei tuu ollenkaan takas ja sillon se on helppo tappaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      103
      4618
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3908
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3304
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      662
      1950
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1279
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1275
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1240
    Aihe