En onnistu millään tappamaan halo 2 lopparia legendarylla normaalistihinan lopparin suoja kähtee kun johnsson ampuu sniperilla mutta legendarylla yks kaks suoja saatttaa lähteä sekunniksi ja loppari ei kuole millään vaikka ammun sitä bansheella ja vaikka millä missä ongelma???
Halo2 loppari legendary
4
1088
Vastaukset
- Oppia
Pelaamaan.
Use the bananaforce! - mario1486
suosittelen pysymään lopparin lähellä ja varoa että se ai osu ja ku shield on pois niin iske mutta siihen vaa tarvitaan ''vähän'' enemmän iskuja
- 007KILLER
okei mä menin halo 2 läpi mun kaverin kanssa mutta kuuntele tarkasti: 1.sä tarviit TÄYDEN beam riflen ja carbinen. 2.heti kun tartatus(loppu vihollinen) ja sinä ootte "kentäl" odota että johnson ampuu ja osuu joka laukauksella jonka jälkeen ammu itse kaksi beam riflen panosta ja vaihda ÄKKIÄ carbineen ja ammu niin pitkään kunnes tartatuksella on suoja taas päällä. jatka kunnes beam rifle on tyhjä. 3.kun johnson ampuu taas nyt ammu carbinella kunnes tartatuksella on suoja päällä. jatka kunnes tämäkin ase on tyhjä. 4.etsi kaksi BRUTE PLASMA RIFLEÄ ja tee samoin kuin kohdassa kolme. ongelma on siinä että sun täytyy päästä tarpeeks lähelle.5.jos käy niin ettei tartatus ei ole vieläkään ole kuollu niin kerää kuolleitten aseita paitsi energia miekkaa ja tee samoin kuin kohdassa kolme. toivottavasti auttoi.
- Patvo
kyllä vähän myöhään tää viesti, mutta kuulin juttuu, että kun siltä ampuu tarpeeks moneen kertaan ne shieldit pois, niin lopulta ne ei tuu ollenkaan takas ja sillon se on helppo tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089