Ongelma alkoi pari päivää sitten kun ukkosen takia otin kahdesta koneesta johdot pois seinästä. muutaman tunnin päästä johdot takaisin ja sitten pääsin toisella koneella nettiin mutta vaan parille sivulle, siihen tyssäs. kohta ei päässyt lainkaan, samaten toisen koneen nettiin ei päässyt.
Toinen kone alkoi jo toimimaan normaalisti päivän katkoksen jälkeen, mutta toisessa vika jatkuu.
Yhteydet on kunnossa (soitin tekn.tukeen), sanoivat että vika voi olla linjassa.
Modeemissa palaa valot normaalisti, nettiin ei vaan pääse kuin tuurilla, ja silloinkaan korkeintaan yhdelle sivulle. selaaminen sivulta toiselle ei onnistu..kun koitan vaihtaa osoiteriviltä osoitetta sekään ei onnistu.
Olen koittanut käynnistää konetta uudelleen useita kertoja, samoin rukannut johtoja modeemissa.
Voisiko vika johtua modeemista tai jostain haittaohjelmasta (jos niin miten sellasen saisi pois?).
Entä levyn eheytys? mitään hyötyä? ja poistuuko siinä mitä koneelta?
Ja järjestelmän palautuksenkin olen tehnyt pari kertaa.
Vai voisiko vika olla Firefoxissa? poistaisin sen ja laittaisin uusiksi mutta kun netti ei toimi (IE:ssäkään).
Nettisivut ei aukea
ymmällä..
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838