Peltosaaren huumetilanne

Muuttaja-13

Hei!
Olen muuttamassa Peltosaareen kuun vaihteessa.
Osaisitteko kertoa Peltosaaren huumetilanteesta?
Maksaako paljon?

10

2663

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltosaaressa..

Ole huumeita eikä kukaan siellä käytä edes alkoholia.. uskovainen ja rauhallinen lähiö..

• eihelpota

Sulla tais tulla nimi merkissä kirjotus virhe, eikö sen pitäis olla Muuttaja 5-0

• vain

taas kerran viritellään keskustelua peltosaaresta =D
        mistä tommosta huhua olet kuulut, että täällä huumeita olisi myynnissä, saati kukaan täällä asuva niitä käyttäisi, eihän huumeita edes ole olemassakaan.
        Nyt on jotain viety ihan 5-0. =DD

• gfujhgfjhgfjhgf

Sinullakin on nimimerkissä kirjoitusvirhe.

• opitellaan kirjoittumaan, e...
        gfujhgfjhgfjhgf kirjoitti:

Sinullakin on nimimerkissä kirjoitusvirhe.

puhuu joku yli-äly taas, joka saa omaksi nimimerkiksi näpyteltyä kirjaimien sekasorron.
        ja aloitus viestissähän oli taas kyse kirjoitusvirheistä =)

• ei helpota

Sinulla taisi tulla nimimerkissä kirjoitusvirhe, eikö sen pitäisi olla Muuttaja 5-0

• laude abrobatur
        opitellaan kirjoittumaan, e... kirjoitti:

puhuu joku yli-äly taas, joka saa omaksi nimimerkiksi näpyteltyä kirjaimien sekasorron.
        ja aloitus viestissähän oli taas kyse kirjoitusvirheistä =)

...yli-älystä väliviiva pois.Muista aina pisteen jälkeen iso kirjain!Kirjoitathan myös tulevaisuudessa aloitusviesti-sanan yhteen.

• Anonyymi00012
        laude abrobatur kirjoitti:

...yli-älystä väliviiva pois.Muista aina pisteen jälkeen iso kirjain!Kirjoitathan myös tulevaisuudessa aloitusviesti-sanan yhteen.

No vittu en ole teko äly enkä varsinkaan äly mutta miksi pitää vetää itsensä sekaisin lääkkeillä tai piikeillä mitä järkeä herätkää!!!!!! Oon raivoissani !!!!! Miksi pitää hyvä elämä pilata? Miksi? Kun mennä vaikka töihin perustaa perheen ja elää nättiä elämää? I tken kun tätä kirjoitan minä olen menettänyt elämästäni kaiken ja aivan kaiken ja vielä elämän ja vähän ....En huumeitten takia niihin en ole koskenut mutta menin naimisiin pilleristin ja huume hörhön kanssa silloin sitä en tiennyt mutta avio ehto jäi tekemättättä ja ja vittu mikä naurun saattelemana sain tietää...vei minulta koko perinnön omaisuuden ehkä oli tyhmä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No vittu en ole teko äly enkä varsinkaan äly mutta miksi pitää vetää itsensä sekaisin lääkkeillä tai piikeillä mitä järkeä herätkää!!!!!! Oon raivoissani !!!!! Miksi pitää hyvä elämä pilata? Miksi? Kun mennä vaikka töihin perustaa perheen ja elää nättiä elämää? I tken kun tätä kirjoitan minä olen menettänyt elämästäni kaiken ja aivan kaiken ja vielä elämän ja vähän ....En huumeitten takia niihin en ole koskenut mutta menin naimisiin pilleristin ja huume hörhön kanssa silloin sitä en tiennyt mutta avio ehto jäi tekemättättä ja ja vittu mikä naurun saattelemana sain tietää...vei minulta koko perinnön omaisuuden ehkä oli tyhmä.

Jatkoa edelliseen .. niin oli liituraita paitaa ja pukua kuin salkkareiden axselsonilla oli vimosen päälle mutta pirii veti mun selän takana työn antaja Antti ihmetteli kun tekee aina vaan töitä maansiirto alalla kunnes kaatoi kaivinkoneen ja sieltä koneesta löytyi vaikka mitä sitten alkoi perhe väki valta akka ja lapset sai juosta henkensä edestä kun sai näitä kohtauksia koitan kertoa että huumeet mitä ne onkaan kun niitä ei olisi ja ihmiset tyytyisi pelkkään alkoholiin olisi ihan hyvä nyt lopetan kirjoittelun mutta kerron tämän sydämestäni ja toivon että ihmiset osaisivat elää ilman huumeita ne ihmiset jotka ovat koukussa huumeisiin pääsisivät irti sitä toivon....Terveisin narsistin huume hörhön vaimo joka vei jopa lapsetki minulta absolutistilta.. valheillaan...

• 675u674

peltosaaren huumeet on ainakin sellasta tavaraa, että pitää ainakin 4 rammaa vetää että kolisee... joten enjoy..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1333
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. 60
      651
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      497
    Aihe