hei! olen 14 vuotias ja kärsin selkä aknesta. Vanhemmillani ei ole ollut ikinä nuoruudessaan aknea. Veljelläni ja minulla taas on ja sitä on ainoastaan selässä. Minulla se ei ole niin paha kuin veljelläni on, mutta hänen on jo melkein parantunut. käytämme kummatkin lääkärin määräämiä antibiootteja(koti konstit eivät enää auttaneet). Olen menossa elokuun lopussa ultraääni ihon puhdistukseen. tietääkö kukaan auttaako se? selässäni on paljon myös mustapäitä. asia vaivaa minua siksi että en voi käyttää paitoja josta sselkä näkyisi sillä se ei ole todellakaan mukava näky.. Talvella lähden kuubaan ja minua pelottaa ettei akne lähde vielä silloinkaan. lääkkeitä olen syönyt kohta vuoden, mutta hiukan on helpottanut. auttakaa ja antakaa neuvoja miten päästä tästä kauheasta selästä erooon?
helpp
akneselkä
1
195
Vastaukset
- safdsafdsf
No roalla se menis tod näk kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711