Eli minkälainen on ammattikoulu? :) Te jotka käytte parhaillaan/ootte käyny sen niin kumpi teidän mielestänne oli mukavampi, yläaste vai amis?
Onko amiksessa kivaa?
5
1807
Vastaukset
- on---
pyllystä
- :PPP
Voitko tarkentaa vastausta? :D
Ja sitten piti viel kysyä että onko opettajissa noin yleisesti paljonkin eroa yläasteen opettajiin? Ja entäs opiskelu. Vai "opiskelu"? Opiskellaanko siellä oikeesti mtn :)
- ON ....
Taivas! Rennot ja mukavat opet. Mahtavia tyyppejä, ja kauniita naisia koko koulu täynnä. Läsnäolovelvollisuus, mutta pitää olla satoja tunteja poissa, että joutuu korvaamaan. Huomenna se taas alkaa, varmaan lähetään luokan kaa terassille istuu, niin yleensä :) -Näin meillä kauppiksessa...
Yläastetta ei voi sanoin kuvailla, niin paska paikka se on/oli... - raksalla opiskeleva
syvältä ja lukiokaan ei kiinnostanu..opinnot venuvat 4 vuodelle, eli tätäkin paskaa jälellä 2,5vuotta.. Ollapa oppisopimus paikka, mutta kun ei niin ei....
- Opiskelija vaan
Toi riippuu tosi paljon paikkakunnasta, koulusta, alasta ja opettajista.
Raumalla on ainaki huomattavasti tiukempaa ainakin maratan puolla noissa poissaolois, ku mitä joku tossa kirjotti. Korvaamaan joutuu jos tulee liikaa poissaoloja, mutta on se rennompaa ku peruskoulun nipomeininki.
Oma asenne on kuitenki tärkein. Jos sinne lähtee sillä asenteella et kuinkahan paljon saan olla poissa et tulee ongelmii ni ei kande mennä lainkaa vaan kandee ootella et se opiskeluinto tulee.
Yleisesti ottaen amis on kyllä mukavampi paikka ku peruskoulu, mut mä tosin oon jo 27v joten mä saatan ajatella ja katsella asioi eri näkökulmasta ku jotkut 16-17 vuotiaat joilla on vielä useimmiten oma paikka täysin hakusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581