Eräs tuntemani miespuolinen henkilö on horoskoopiltaan kalat, ja kovin itserakas. Muut ovat sanoneet, että välillä hän on todella törkeäkin muita kohtaan. En hirveästi usko horoskooppeihin, mutta haluaisin kyllä kuulla tuosta kalojen luonteesta vähän enemmän. :)
Kalat itserakkaita?
10
3120
Vastaukset
- uskoisin näin
Kyllähän ne kalat vähän tuppaavat olemaan. Varsinkin miespuoliset, mutta sellaisiahan ne miehet ovat.
- ylä ja alamäkeä
Kalat-mieheni on aivan ihana silloin kun haluaa olla.Pussaa,halaa,kehuu jne.Mutta kun koittaa vapauden kaipuu voi tehdä riidan tyhjästä ja sanoa todella rumasti.Tietää varsin hyvin voivansa ottaa omaa aikaa ihan vaan sanomalla,en siitä suutu mutta hän tekee saman kaavan mukaan siitä huolimatta.
Kalat on vaikea luonne ja lupausta yhteen muutosta on ollut puolisen vuotta mutta aina yhtäkkiä ei olekaan varma minun tunteista joten....Ystävilleen saati perheelleen haluaa esitellä minut ehdottomasti mutta eipä ole sitäkään ihmettä vielä näkynyt.Kaikki on jotenkin salamyhkäistä ja pieniä valheita asioissa joissa ei tarvitsisi valehdella.Välillä mietin onko hän edes oikeasti tosissaan kun sanoo rakastavansa vaikka toimii välillä todella kurjasti.Hän on joissain asioissa pohjattoman itsekäs mutta ei sitä itse myönnä.
Syy on 95%:sti riidan tullen toisessa osapuolessa,hyvin harvoin hänessä.
Rakastan häntä todella mutta en tiedä jaksaako noita mielen ailahduksia ihan loputtomiinkaan....- koska
Hei, mulla oli ihan samanlainen rapumies, jotta ei tuo ole vain kalojen ongelma. Vaan miehen joka ei oikeasti halua sinua. Mua alko tuo venkoileminen ärsyttää, joten vaihdoin kauriiseen. Ja hän on ihana!
- voi yleistää
koska kirjoitti:
Hei, mulla oli ihan samanlainen rapumies, jotta ei tuo ole vain kalojen ongelma. Vaan miehen joka ei oikeasti halua sinua. Mua alko tuo venkoileminen ärsyttää, joten vaihdoin kauriiseen. Ja hän on ihana!
Mutta kyllä nuo kuvaillut piirteet sopivat kalallekkin.
Itserakas kala on, kyllä!!
Ja kun tulee riita, on kaikki viat muissa, hänessä ei mitään.
Hauska tuo lähtöhomma jonka joku mainitsi. Vapaudenkaipuu.
Ai sitäkö se olikin? Meillä nimittäin kala häipyi yht'äkkiä kuin pieru saharaan kun tuli tosi mitätön sanaharkka.
Ja pysyi muutaman päivän jossain ennen kuin antoi kuulua itsestään.
Mietin jo että annanko olla...
Omituisia tapauksia, mutta kuten joku sanoi, eiks kaikki miehet ole :) - vituttaako buaheheh LOOSER
voi yleistää kirjoitti:
Mutta kyllä nuo kuvaillut piirteet sopivat kalallekkin.
Itserakas kala on, kyllä!!
Ja kun tulee riita, on kaikki viat muissa, hänessä ei mitään.
Hauska tuo lähtöhomma jonka joku mainitsi. Vapaudenkaipuu.
Ai sitäkö se olikin? Meillä nimittäin kala häipyi yht'äkkiä kuin pieru saharaan kun tuli tosi mitätön sanaharkka.
Ja pysyi muutaman päivän jossain ennen kuin antoi kuulua itsestään.
Mietin jo että annanko olla...
Omituisia tapauksia, mutta kuten joku sanoi, eiks kaikki miehet ole :)Noinko paljon sinua vituttaa se ettei sinulla ole ystäviä tai kukaan ei halua intiimiä suhdetta kanssasi. No enpä kyllä yhtään ihmettele XD
- - - hor-roskooppi- -
Ikuisia haaveilijoita aina jalat irti
maanpinnalta.Törkeä itsekeskeinen hortoilija.
Kaikenmaailman toilailija ihan tuikitavallisissa-
kin asioissa.Ja hermostunut ei pysy yhdessä paikassa, todella häilyvä häiritsijä.- -kalat-
Ja kukahan tämän takana on? Joku kateellinen vaakako? :O
Tässä alkuperäinen juttu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000000091&posting=22000000028329754
Noh, saihan tästäkin joku aikaan ihan keskustelun...=D
- ...
Kaloista sanotaan etteä he eivät ole itserakkaita vaan laittavat usein muut ihmiset itsensä edelle, koska ovat (mukamas) niin kilttejä ja ihania ja lässyn lässyn lää... Mutta kaikki on n´silti ihan erillaisia ihmisiä. Kyllä skorpiooneista sanotaan että ne on todella itserakkaita jne jne jne, mutta kyllä eräät tuntemani skorpioonit ovat olleet aivan ihania.
- näin se vaan on
Ei se horoskooppi ihmistä niin tarkasti lokeroi.
- -kalat-
näin se vaan on kirjoitti:
Ei se horoskooppi ihmistä niin tarkasti lokeroi.
Niinkuin sanoin tuossa vaaka-jutun puolella, en usko horoskooppeihin mitenkään erityisesti... Onhan se kiva lukea kaikkea niistä, mutta en kyllä sitä todesta ota. :D Vaikka joskus joku asia menisikin niinkuin horoskooppi kertoo, ei sekään takaa, että horoskooppeihin on uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579