Kalat itserakkaita?

-horoskooppi-

Eräs tuntemani miespuolinen henkilö on horoskoopiltaan kalat, ja kovin itserakas. Muut ovat sanoneet, että välillä hän on todella törkeäkin muita kohtaan. En hirveästi usko horoskooppeihin, mutta haluaisin kyllä kuulla tuosta kalojen luonteesta vähän enemmän. :)

10

3085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin näin

      Kyllähän ne kalat vähän tuppaavat olemaan. Varsinkin miespuoliset, mutta sellaisiahan ne miehet ovat.

    • ylä ja alamäkeä

      Kalat-mieheni on aivan ihana silloin kun haluaa olla.Pussaa,halaa,kehuu jne.Mutta kun koittaa vapauden kaipuu voi tehdä riidan tyhjästä ja sanoa todella rumasti.Tietää varsin hyvin voivansa ottaa omaa aikaa ihan vaan sanomalla,en siitä suutu mutta hän tekee saman kaavan mukaan siitä huolimatta.
      Kalat on vaikea luonne ja lupausta yhteen muutosta on ollut puolisen vuotta mutta aina yhtäkkiä ei olekaan varma minun tunteista joten....Ystävilleen saati perheelleen haluaa esitellä minut ehdottomasti mutta eipä ole sitäkään ihmettä vielä näkynyt.Kaikki on jotenkin salamyhkäistä ja pieniä valheita asioissa joissa ei tarvitsisi valehdella.Välillä mietin onko hän edes oikeasti tosissaan kun sanoo rakastavansa vaikka toimii välillä todella kurjasti.Hän on joissain asioissa pohjattoman itsekäs mutta ei sitä itse myönnä.
      Syy on 95%:sti riidan tullen toisessa osapuolessa,hyvin harvoin hänessä.
      Rakastan häntä todella mutta en tiedä jaksaako noita mielen ailahduksia ihan loputtomiinkaan....

      • koska

        Hei, mulla oli ihan samanlainen rapumies, jotta ei tuo ole vain kalojen ongelma. Vaan miehen joka ei oikeasti halua sinua. Mua alko tuo venkoileminen ärsyttää, joten vaihdoin kauriiseen. Ja hän on ihana!


      • voi yleistää
        koska kirjoitti:

        Hei, mulla oli ihan samanlainen rapumies, jotta ei tuo ole vain kalojen ongelma. Vaan miehen joka ei oikeasti halua sinua. Mua alko tuo venkoileminen ärsyttää, joten vaihdoin kauriiseen. Ja hän on ihana!

        Mutta kyllä nuo kuvaillut piirteet sopivat kalallekkin.
        Itserakas kala on, kyllä!!
        Ja kun tulee riita, on kaikki viat muissa, hänessä ei mitään.

        Hauska tuo lähtöhomma jonka joku mainitsi. Vapaudenkaipuu.
        Ai sitäkö se olikin? Meillä nimittäin kala häipyi yht'äkkiä kuin pieru saharaan kun tuli tosi mitätön sanaharkka.
        Ja pysyi muutaman päivän jossain ennen kuin antoi kuulua itsestään.
        Mietin jo että annanko olla...
        Omituisia tapauksia, mutta kuten joku sanoi, eiks kaikki miehet ole :)


      • vituttaako buaheheh LOOSER
        voi yleistää kirjoitti:

        Mutta kyllä nuo kuvaillut piirteet sopivat kalallekkin.
        Itserakas kala on, kyllä!!
        Ja kun tulee riita, on kaikki viat muissa, hänessä ei mitään.

        Hauska tuo lähtöhomma jonka joku mainitsi. Vapaudenkaipuu.
        Ai sitäkö se olikin? Meillä nimittäin kala häipyi yht'äkkiä kuin pieru saharaan kun tuli tosi mitätön sanaharkka.
        Ja pysyi muutaman päivän jossain ennen kuin antoi kuulua itsestään.
        Mietin jo että annanko olla...
        Omituisia tapauksia, mutta kuten joku sanoi, eiks kaikki miehet ole :)

        Noinko paljon sinua vituttaa se ettei sinulla ole ystäviä tai kukaan ei halua intiimiä suhdetta kanssasi. No enpä kyllä yhtään ihmettele XD


    • - - hor-roskooppi- -

      Ikuisia haaveilijoita aina jalat irti
      maanpinnalta.Törkeä itsekeskeinen hortoilija.
      Kaikenmaailman toilailija ihan tuikitavallisissa-
      kin asioissa.Ja hermostunut ei pysy yhdessä paikassa, todella häilyvä häiritsijä.

    • ...

      Kaloista sanotaan etteä he eivät ole itserakkaita vaan laittavat usein muut ihmiset itsensä edelle, koska ovat (mukamas) niin kilttejä ja ihania ja lässyn lässyn lää... Mutta kaikki on n´silti ihan erillaisia ihmisiä. Kyllä skorpiooneista sanotaan että ne on todella itserakkaita jne jne jne, mutta kyllä eräät tuntemani skorpioonit ovat olleet aivan ihania.

      • näin se vaan on

        Ei se horoskooppi ihmistä niin tarkasti lokeroi.


      • -kalat-
        näin se vaan on kirjoitti:

        Ei se horoskooppi ihmistä niin tarkasti lokeroi.

        Niinkuin sanoin tuossa vaaka-jutun puolella, en usko horoskooppeihin mitenkään erityisesti... Onhan se kiva lukea kaikkea niistä, mutta en kyllä sitä todesta ota. :D Vaikka joskus joku asia menisikin niinkuin horoskooppi kertoo, ei sekään takaa, että horoskooppeihin on uskominen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe