kun 4pv omatekosta viiniä kiskonut? vielä vähän mutta huomenna en juo, mulla sekoo pää muuten. eikä ole alkometriä joten en tiedä millon uskaltaisin ottaa noita pillereitä ..tää on aika helvettiä, 2 päivän jälkee ei oo kivaa, 2 pv helvettiä. hiki valuu ja en uskalla tehdä mitään, sydän jyskyttää kovin.
ei olis pitäny "nauttia" yhtä päivää kun karkas taas käsistä.. apua :(
millon uskaltaa
10
869
Vastaukset
- moni...
ota ihan alkonkin kanssa...joten ihan ota vaan...rauhottavia saa aika satsin vetää ennenkun delaa. Kipulääkkeet on toinen juttu, esim.panacod ja alko ei hyvä yhdistelmä.
t. 100mg diapamia ja viinapottu ja edelleen hyvissä voimissa...- pelleilyä
tuollainen
- U-Ö.
Ja aika vastuuttomasti.
Rauhottavat viinan kanssa toimivat päinvastoin ja moninkertaistavat viinan vaikutuksen.
Sekakäytöllä päätyy hyvin nopeasti putkaan, sairaalaan, tai mullan alle.
Kokemusta on, poislukien viimeinen vaihtoehto. - ......
mitä suosittelet?
Kaltaisiasi sekakäyttäjiä on ennenaikaisesti mullan alla vaikka kuinka paljon. - ex-Jasu
Olen usein ennenkin kirjoitellut sekakäyttöä vastustavia viestejä, joten vastustan ohjettasi nytkin.
Palstalla on kyllä niitäkin, jotka käskevät ehdottomasti syömään benzoja viinan kanssa, jos ne kerran on lääkäri "määrännyt". Ja määrättyjähän nuo sinullekin ovat, vai kuinka? Et kai niitä mistään pörssistä ole ostanut.
Nämä sekakäytön yllyttäjät(jopa lääkäreitäkin), vastailevat yleensä minulle vihaisesti, kun kerron että benzot pitää jättää pois kun kerran joka tapauksessa aikoo juopotella.
No provo provona.
Et kai edes sinä suosittele kellekkään moista sekoitusta. - Aivan väsynyt alkoholiin
ex-Jasu kirjoitti:
Olen usein ennenkin kirjoitellut sekakäyttöä vastustavia viestejä, joten vastustan ohjettasi nytkin.
Palstalla on kyllä niitäkin, jotka käskevät ehdottomasti syömään benzoja viinan kanssa, jos ne kerran on lääkäri "määrännyt". Ja määrättyjähän nuo sinullekin ovat, vai kuinka? Et kai niitä mistään pörssistä ole ostanut.
Nämä sekakäytön yllyttäjät(jopa lääkäreitäkin), vastailevat yleensä minulle vihaisesti, kun kerron että benzot pitää jättää pois kun kerran joka tapauksessa aikoo juopotella.
No provo provona.
Et kai edes sinä suosittele kellekkään moista sekoitusta.Mistä näitä bentzojen ja alkoholin suosittajia sikiää.Varmuudella tiedän yhden kerran kun yksi ihminen oli napannut pari bentzoa ja perkele sitä touhua. Ukko oli sekaisin kuin seinäkellö,väliin nuokkui ja yhtäkkiä ihan meno päällä.Kaatuili ym, mutta silti taas kohta menoksi. Sammuneenakin höpisi ja jupisi kuin mielipuoli. Luulisi että nukkuisi,mutta eikun kahta kauheempana ja sekasempana hyöri.Ikinä en halua vastaavaa paskaa nähdä.Alkaa tuntua että liian helpolla bentzoja lääkärit edes määrää.
- vaarallinen on
ex-Jasu kirjoitti:
No provo provona.
Et kai edes sinä suosittele kellekkään moista sekoitusta.yhdistelmä.
Suomen vankiloissa on aika paljon pitkää kakkua istuvia ihmisiä, jotka ovat ottaneet potun viinaa ja reippaasti bentsoja. Voi tapahtua mitä tahansa.
Kukaan lääkäri ei määrää bentsoja yhdessä viinan kanssa. Ainoastaan alko-ongelmalliselle kirjoitetaan resepti, jos tämä yrittää saada juomaputken poikki. Itse kysyin lääkäriltä, kumpi on terveydelle vaarallisempaa, juoda vuosi, vai käyttää bentsoja sama aika. Lääkäri vastasi: Ehdottomasti juominen. Bentsojen ainoa haitta on se, että niistä tulee riippuvaiseksi. Mutta parempi sekin kuin olla viinasta riippuvainen. - ex-Jasu
vaarallinen on kirjoitti:
yhdistelmä.
Suomen vankiloissa on aika paljon pitkää kakkua istuvia ihmisiä, jotka ovat ottaneet potun viinaa ja reippaasti bentsoja. Voi tapahtua mitä tahansa.
Kukaan lääkäri ei määrää bentsoja yhdessä viinan kanssa. Ainoastaan alko-ongelmalliselle kirjoitetaan resepti, jos tämä yrittää saada juomaputken poikki. Itse kysyin lääkäriltä, kumpi on terveydelle vaarallisempaa, juoda vuosi, vai käyttää bentsoja sama aika. Lääkäri vastasi: Ehdottomasti juominen. Bentsojen ainoa haitta on se, että niistä tulee riippuvaiseksi. Mutta parempi sekin kuin olla viinasta riippuvainen.Lääkäri oli oikeassa, vuoden viinaputki on vaarallisempi kuin benzojen syöminen vuoden ajan.
Mutta.
Jos ihminen on päihderiippuvainen, hänelle molemmat ovat yksittäinkin vaarallisia, niin viina kuin benzotkin. Vain päihderiippuvuutta sairastava on valmis ujuttautumaan uudestaan näihin molempiin koukkuihin, päästyään niistä ensin irti.
-"Kukaan lääkäri ei määrää bentsoja yhdessä viinan kanssa. Ainoastaan alko-ongelmalliselle kirjoitetaan resepti, jos tämä yrittää saada juomaputken poikki."-
Itse en tunne ketään, joka olisi tosiaan saanut juopottelun loppumaan benzojen avulla. Sen sijaan tunnen monta tapausta (itseni mukaan lukien), joissa benzoja määrättiin alkoholistille ahdistukseen, paniikkihäiriöön, unettomuuteen tai "raittiuden tukemiseen", ja joissa kaikissa juominen jatkui entistä rajumpana, koska benzojen avulla krapulat olivat helposti hoidettavissa - jonkin aikaa. (kunnes alkaa kuvaamasi sekoilu).
Jos siis ihminen haluaa lopettaa juomisen, hän pystyy sen tekemään ilman benzojakin oikeanlaista apua saatuaan.
Benzoillahan hoidetaan vain alkoholismin oireita aivan kuten alkoholillakin tehdään. Tällöin itse sairaus eli alkoholismi jää hoitamattomana muhimaan ja kehittymään. - Oolofi
Aivan väsynyt alkoholiin kirjoitti:
Mistä näitä bentzojen ja alkoholin suosittajia sikiää.Varmuudella tiedän yhden kerran kun yksi ihminen oli napannut pari bentzoa ja perkele sitä touhua. Ukko oli sekaisin kuin seinäkellö,väliin nuokkui ja yhtäkkiä ihan meno päällä.Kaatuili ym, mutta silti taas kohta menoksi. Sammuneenakin höpisi ja jupisi kuin mielipuoli. Luulisi että nukkuisi,mutta eikun kahta kauheempana ja sekasempana hyöri.Ikinä en halua vastaavaa paskaa nähdä.Alkaa tuntua että liian helpolla bentzoja lääkärit edes määrää.
Mä menin tärinöissäni pyytämään lekurilta rauhottavia, niin se sano ettei voi määrätä bentzoja, kun oon juopotellut!! Se määräs vaan Ataraxia(fittu mikä phaskhaa) ja Neu Rotolia.
- itku ja valitus
Kestä oireet kuin mies, älä rupia niitä bentsoja ottamaan. Parempi olis loiventaa hallitusti parisen päivää, ei tule ihmeempiä kärsimyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744