Onko kellään tietoa miten saisi -01 L200 ikkunaveivin poistettua? itse en oikein keksinyt, kun yritin sitä irroittaa kajareita laitellessani. tai edes mitenkä ne lähtevät muista mitsuista.
ikkunaveivin irroittamisongelma
4
1859
Vastaukset
- poistamalla
Yleensä veiviä pitää kiinni sokka tai lukkorengas, jonka saa sopivilla pihdeillä vedettyä pois ehkä hieman oviverhoilua painamalla
että sokka tulee näkyviin tai irroittamalla oviverhoilu laidasta ja yrittämällä päästä sokkaan
käsiksi sieltä välistä.- mitsumiäs
En kuitenkaan löytänyt minkäänlaista irroitettavaa sokkaa koko jutusta vaikka kuinka etsin. ilmeisesti tässä on joku erilainen kiinnitys
- omega jousi
mitsumiäs kirjoitti:
En kuitenkaan löytänyt minkäänlaista irroitettavaa sokkaa koko jutusta vaikka kuinka etsin. ilmeisesti tässä on joku erilainen kiinnitys
Mikäli siinä on omega jousi niin kuin uskon.Pieni meisseli kahvan ja muovisen aluslevyn väliin niin näät jousen.Pienellä koukulla vetämällä irtoaa.
- mr passat
mitsumiäs kirjoitti:
Katkaise isosta onkikoukusta kärki, itse käytän matikkakoukkua, josta on poistettu kärjestä vain kärki ja hakanen. paina kädellä ovipaneelia sisälle päin ja ujuta koukku kahvan keskiosaan ja nykäise kahvan kärkeä kohti. On monesti jämäkkä. Toinen vaihtoehto on se, että kahvan muoviosa on stanssattu ja sen alta paljastuu ruuvi, jolla kahva on kiinnitetty akseliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862