miksi annoin taas sinulle periksi. miksi olen näin heikko. käytät vain hyväksesi minua. en ole tarpeeksi vahva olemaan ikuisesti yksin, vailla kosketusta. tiedät sen, käytät minua, tunnet heikkouteni. tulet, nait ja lähdet. jään itkemään. häpeämään ja inhoamaan itseäni.
vihaan itseäni
2
1056
Vastaukset
- DD.
Kannattaa kasvattaa selkäranka. Se käyttää sua hyväkseen niin kauan, kuin sä annat sen tehdä sen.
Mitä tarkoittaa tuo "ikuisesti yksin" juttu? Onko sulla niin heikko itseluottamus, että luulet, ettei kukaan sua huoli, paitsi tämä hyväksikäyttäjä, ja hänkin vaan seksiin?
Veikkaanpa että elämä alkaa taas hymyilemään, kun nyt pääset tosta tyypistä eroon. Älä ole noin heikko. Pidä ne reidet tiukasti yhdessä.- ollut oon
inhottavaa olen ollut samassa jamassa, mies tuli, nai, lähti, kyynelsin ja inhosin itseäni, kunnes ymmärsin että hän käytti minua vain hyväkseen kokoajan ja nauroi seläntakana. pistä selkeä piste sen ukon vieraskäynneille. löydät sinua arvostavan miehen, minäkin jopa löysin kun ymmärsin ensin pistä pisteen tälle hyväksikäyttäjälle. tsempiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013