miksi annoin taas sinulle periksi. miksi olen näin heikko. käytät vain hyväksesi minua. en ole tarpeeksi vahva olemaan ikuisesti yksin, vailla kosketusta. tiedät sen, käytät minua, tunnet heikkouteni. tulet, nait ja lähdet. jään itkemään. häpeämään ja inhoamaan itseäni.
vihaan itseäni
2
1086
Vastaukset
- DD.
Kannattaa kasvattaa selkäranka. Se käyttää sua hyväkseen niin kauan, kuin sä annat sen tehdä sen.
Mitä tarkoittaa tuo "ikuisesti yksin" juttu? Onko sulla niin heikko itseluottamus, että luulet, ettei kukaan sua huoli, paitsi tämä hyväksikäyttäjä, ja hänkin vaan seksiin?
Veikkaanpa että elämä alkaa taas hymyilemään, kun nyt pääset tosta tyypistä eroon. Älä ole noin heikko. Pidä ne reidet tiukasti yhdessä.- ollut oon
inhottavaa olen ollut samassa jamassa, mies tuli, nai, lähti, kyynelsin ja inhosin itseäni, kunnes ymmärsin että hän käytti minua vain hyväkseen kokoajan ja nauroi seläntakana. pistä selkeä piste sen ukon vieraskäynneille. löydät sinua arvostavan miehen, minäkin jopa löysin kun ymmärsin ensin pistä pisteen tälle hyväksikäyttäjälle. tsempiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741