Olen lukenut näitä sivuja jo jonkin ajan ja katsellut kun kirjoittelette että olette raskaana mutta ette halua aborttia ja että ehkä pärjää lapsen kanssa!
Hyvät ihmiset miksette antaisi lasta adoptoitavaksi. Suomessa on paljon pareja jotka eivät koskaan voi saada lasta mutta toivovat sitä eniten maailmassa että heillä olisi Lapsi! EI se lapsen elämä pilalle mene jos hän on jonkun muun hoidettavana päin vastoin hänellä voi olla hyvinkin ihana lapsuus perheessä jossa on molemmat vanhemmat ja jotka rakastavat häntä eniten maailmassa.
Miettikää tätä!
heippa
3
653
Vastaukset
- apple--
Adoptio on hyvä vaihtoehto, mutta itse en pystyisi antamaan lasta pois kannettuani sitä 9kk... siinä se vaikeus on:) Jotkut toki pystyvät eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa vaikka olen tältä palstalta muistaakseni lukenut että vain täysin tunteeton ihminen pystyisi lapsen pois antamaan 9kk kantamisen jälkeen..
- adoptiota suosittelisi
Niin se vain on, päätös on aina odottavan äidin oli hän minkä ikäinen tahansa. Ja tällaisessa asiassa kuuluukin olla.
Myös sijaiskotijärjestely on vaihtoehto, ja nuorelle usein parempi kuin adoptioon antaminen. En usko adoptioon lapsensa antavien äitien olevan tunteettomia, mutta jos abortti on vastoin omaa vakaumusta ja lapsen pitäminen on juuri sillä hetkellä vaikeaa nuoresta iästä johtuvasta taloudellisesta ym. syistä, voi päätös kaduttaa myöhemmin kun olosuhteet ovat paremmat. Eri asia jos ei halua lasta ollenkaan (eikä aborttia), mutta usein nuorien ongelma on ennemminkin nämä "pitovaikeudet". - Gerli-Gerda
Ootkos tiennyt että adoptioon pääsee 20% vauvoista... ne muut 80% on eripuolilla suomen VAUVALOITA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025