En jaksa sitä, kun aina aamuisin heräät nyrpeällä naamalla ja avaat ensimmäiseksi telkkarin.
En jaksa sitä, kun nalkutat taas kerran siitä, kuinka olen jättänyt kengät eteiseen huolimattomasti.
En jaksa sitä, kun istut penis paljaana sohvalla iltaisin ja toivot saavasi seesuksia.
En jaksa sitä, kun typerä kaverisi soittaa viikonloppuna aamuisin ja pyytää sinua kahville.
En jaksa kuunnella juttujasi autoista, etkä välitä, vaikka olen sanonut, ettei minua kiinnosta.
En jaksa yrittää saada sinua ymmärtämään asioita, jotka loukkaavat minua.
En jaksa sitä, kun yritän jättää sinut ja soitat pian perään ja haluat tavata.
En jaksa ja sinä luulet, että meillä menee hyvin!
Kaikki ne asiat
-lopen uupunut-
1
154
Vastaukset
- hfjsdkj
Penis tuntuu olevan joidenkin miesten ainoa ajatteluväline. Näät "jättäjät" ovat hauskoja miehiä - niiden mieli muuttuu sen mukaan, mitä mieltä heistä ollaan kulloinkin. Jos olis omanarvontunnetta ja elämä sen mukainen, ei zombailua ihmissuhteissa tarvitsisi viljellä.
Runo oli vähän tekaistun oloinen, mutta herätti kuitenkin tämän verran ajatuksia.
On olemassa miehiä, jotka ovat hyvinkin ymmärrettäviä, niitä sanotaan fiksuiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760