Heinäkuun menkat alkoi 2 pv liian aikaisin, mutta olvat normaalit. Sen jälkeen ruoka on välillä ällöttänyt. Nyt menkat alkoi 5 pv liian aikaisin, mitä ei ole koskaan ennnen tapahtunu. Lisäksi rinnat ovat kipeenä mitä ei ole aikasemmin ollu menkkojen aikana. Olen kuullut että joillakin voi tulla paritkin menkat vaikka on raskaana. Kävin myös gynellä, mutta näkeekö raskautta ihan aluvaiheessa? Mulle katsottiin myös ultralla silloin. Olenkohan ihan luulosairas...
Raskaanako?
9
794
Vastaukset
- TEE TESTI
TEE TESTI ja hogaa itse ! huh huh
- bullebulle
Kyllä sen ultrassa näkee! Eli luulosairautta vain. Ellei sitten ollut TOSI epäpätevä gyne...
- varmasti
kävin nimittäi viimeviikolla ultrassa äitipolilla ja nyt plussasin. Eikä kyllä huomannut että olen raskaana.
- Luulosairas?
varmasti kirjoitti:
kävin nimittäi viimeviikolla ultrassa äitipolilla ja nyt plussasin. Eikä kyllä huomannut että olen raskaana.
Löysinkin vastaukse: ultrassa näkyy rv 6, joskus aikaisemminkin.
- tyttö ,.,,,,,
Luulosairas? kirjoitti:
Löysinkin vastaukse: ultrassa näkyy rv 6, joskus aikaisemminkin.
sillä itse kävin ultrassa rv 5, eikä siellä mitään näkynyt. No jospa sen sitten parin viikon päästä näkis. Kun taas menen neuvolaan.
- selviää
testillä!! todella harvinaista on että menkoja tulee raskauden aikana.totta,voi tulla niukkaa vuotoa ja vaikka mitä jotkut väittävät,niin ON HARVINAISTA että on menkkoja raskauden aikana,siis ihan normaalin pituset/kestoiset menkat!
en usko että olet raskaana! - raskaana..
!!!
- piikkiin
pistäisin.ei ne oireet oikeasti tule noin aikaisin.normaalisti tulevat vasta rv 6-7.joten et varmaankaanole raskaana!
tosin,paremmin se selviää testillä kun muilta kysyminen,joten ihan oman mielenrauhan vuoksi,tee testi! - pääsee
ja testilä selviää..voihan niitä testejä tilata kotiinkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318