Tervehdys!
Olemme vaimon kanssa lähdössä ensimmästä kertaa Filippiineille ensi tammikuussa. Haluaisin tiedustella muutamaa juttua ko. kohteesta ja viestiketjua jo selanneena uskon, että asiantuntijoitakin löytyy.
Lennot on varattu Ebookersilta (820€/nuppi). Kahden pompun matka mutta eiköhän siitä konjakilla selviä..
Manilassa olisi tarkoitus ihmetellä muutama päivä ja jatkaa sieltä sitten johonkin rantakohteeseen sisäisillä lennoilla. Lennot ilmeisesti kannattaa varata jo Suomesta käsin?
Eli, mikä olisi varteen otettava saari/provinssi josta löytyisi rauhaa, hiljaisia rantoja mutta kuitenkin jonkinlaisia palveluita(Baari,ravintola,hieronta tms.)
Mitään Phuket/Pattay menoa ei kuitenkaan olla hakemassa.
Reissussa ollaan kuukausi eli mahdollisesti kaksi eri paikkaa joissa olisi omatoimisesti mahdollista liikkua esim. prätkillä tai autolla.
Ja sitten kysymyksiin:
Minkälainen sää mahtaa tammikuussa olla? Ilmeisesti kuitenkin kuivakausi?
Hintataso rantakohteissa? Mopon vuokra, ruoka/juoma tms.
Majoittuminen. Manilasta varataan jotain etukäteen ja kuulemani mukaan rantakohteista löytyy mökkimajoitusta ilman etukäteisvarausta.
Parempiin hotellein kannattaa varmaan tehdä varaus netin kautta jos muutaman päivän haluaa elellä hieman mukavammin. Löytyykö netistä Thaimaan Sawadee.comin kaltaista sivustoa, jossa hotelleja ja aktiviteettejä voisi vertailla etukäteen?
Boracay, Cebu ja Bohol ovat ensivaikutelman perusteella mahdollisia kohteita. Cebulta ilmeisesti pääsee Boholille veneellä, Boracaylle ja Cubulle lennetään? Mitä erityistä osaisitte suositella em. paikoissa?
Paljon kysymyksiä mutta jos edes jotain tietoa löytyy niin olemme kiitollisia:)
...
Filippiinit ensimmäistä kertaa
Mekongit
1
2349
Vastaukset
- nipsu ja päkä
Me halutaan mukaan!
Voidaan kyllä vahtia teidän laukkuja ja siemailla parit virvokkeet siinä samalla.
Filippiiniläinen ruoka on jo saanut paljon länsimaalaisia vaikutteita, mutta erikoisuuksiakin on; Balut-muna (keitetty muna, jossa ankanpoikanen jo lähes kuoriutumisvaiheessa)nam, nam! koiranliha, kalan päät, sian nahka (erityisesti arvostetulle vieraalle tarjottu herkku) sekä veriruoat. Alkoholi on varattu lähinnä miehille ja rikkaille. ps. oma pullo mukaan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983