Olen nyt pitkään yrittänyt saada selville mikä olen nousevalta merkiltäni, mutta en ymmärrä siitä kartasta yhtään mitään. Olisiko joku helpompi tapa löytää oma nouseva merkkinsä kuin itse tutkia se kartasta?
Mikä nousevalta?
7
969
Vastaukset
- hellsea
Tarvitaan vain syntymäpäivä, kellonaika ja paikka, joka tarkoittaa synnytyslaitosta. Se on ihan matikkaa kun lasketaan nousevaa. Kerropas siis nuo tiedot niin katsotaan
- --Q--
27.02.1992, 13:01 & Lahdessa olen syntynyt :)
- Aurinkomerkkisi on kalat
--Q-- kirjoitti:
27.02.1992, 13:01 & Lahdessa olen syntynyt :)
nouseva rapu, kuu kauriissa, merkurius kaloissa, venus ja mars vesimiehessä...
Aurinkomerkkisi on kalat kirjoitti:
nouseva rapu, kuu kauriissa, merkurius kaloissa, venus ja mars vesimiehessä...
Mikähän mie oisin jos joku ystävällinen vastaisi.
eli 27.07.81 Oulu(oys)
Kiitosta vaan etukäteen :)- Kauris88
Timpes kirjoitti:
Mikähän mie oisin jos joku ystävällinen vastaisi.
eli 27.07.81 Oulu(oys)
Kiitosta vaan etukäteen :)Vielä kun syntymä kellonajan kertoisit? :)
- SandU^^
Mikä mä oon nousevalta? Täs tiedot ; 14.3.1995 10.20 en tiiä oliko aamu vai ilta :S mut kummiski kakskyt yli kymmenen, ja oon syntyny helsingin naisten klinikalla.. Kiitti jos mulle viel vastaatte ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984