et sitten ottanut yhteyttä. Minusta tuntui että meillä ois voinu olla jotain enemmänkin...
Jaakko...
8
463
Vastaukset
- ????
Samasta sarvijaakosta kyse, sillä minäkin odotan häneltä myöskin viestiä.
- mistäpäin...
sinun sarvijaakko on?
- sanoisitko
mistäpäin... kirjoitti:
sinun sarvijaakko on?
Mistä päin sinä olet ja minkä ikäinen olet?
- Jaakko
sanoisitko kirjoitti:
Mulla menee naisten kanssa aika hyvin,eli naiset tykkää mun jutuista silleen yleisesti. On tota ikää jonkin verran, mut ei oo muijia haitannu yhtään: heh heh. Toi lähibaari alkaa vaan vähän kypsyttää, kun eukot roikkuu jaloissa heti ku sisään astuu, se alkaa v..u ottaa päähän rankasti. Oletsä eukko mistä päin, nähtäiskö jossain?
- eliisa
Jaakko kirjoitti:
Mulla menee naisten kanssa aika hyvin,eli naiset tykkää mun jutuista silleen yleisesti. On tota ikää jonkin verran, mut ei oo muijia haitannu yhtään: heh heh. Toi lähibaari alkaa vaan vähän kypsyttää, kun eukot roikkuu jaloissa heti ku sisään astuu, se alkaa v..u ottaa päähän rankasti. Oletsä eukko mistä päin, nähtäiskö jossain?
Näyttää sinulla tätä vientiä olevan ihan omaksi tarpeeksi muutenkin, että mihin sinä sitä uutta naista tarvitset. Sillä minä en pidä niin sanotuista baarikärpäsistä, tupakoivista ja vielä vähemmän uskottomista miehistä. Kysyisin että minkä takia sinä sinne baariin menet, jos se kerran tuntuu jo itseäkin tympivän? en ymmärrä. Ja taisit tämä viestisikin lähettää sieltä kantakrovistasi, ja taitaa se eukkokin odottaa lapsien kanssa kotona varmaan?
- on...
sanoisitko kirjoitti:
hki
- eliisa
on... kirjoitti:
hki
joka kirjoittelee Ellien ihmissuhde palstalla ?
- kaipaan erästä Jaakkoa Hels...
on... kirjoitti:
hki
no saman nimistä kaipailen sieltä Helsingistä.Mutta eipä hän musta välitä.Ikävä se vaan on vieläkin,Terveisin eräs H
Tiedän että pidät mua ihan pimeänä hyypiönä.
Mutta moi,et ole kuitenkaan hän ja vientiä näköjään riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989