Alkusanat:
Tokyo Mew Mew á la mode 3: Kaikki mitä ei mangassa/animessa kerrottu mutta tapahtui silti!
Henkilöt: Ichigo, Minto, Lettuce, Pudding, Zakuro, Masaya, Kisshu.
Tapahtumapaikka ja -aika: Tokyo, vuosi 2020.
Kirjoitusvirheitä pahoitellaan mutta ei oikeasti, n00b!
Kirjoittakaa nyt enemmän novelleja!!
Itse tarina:
ENSIMMÄINEN LUKU: Erittäin hiljaista
Oli kulunut vuosia siitä kun kaikki viholliset oli kukistettu ja Mewmewit eivät enää joutuneet käyttämään voimiaan. Silti Ichigo ei ollut päässyt eroon siitä vaivasta, että aina kun hän ja Masaya pussailivat, hän muuttui mustaksi kissaksi jonka paksu possukissa yritti siepata treffeille. Tokyossa vallitsi rauha. Oli tukahduttavan hiljaista.
Ichigolla oli hieman ikävä edellistä poikaystäväänsä Kisshua joka oli palannut apeana planeetalleen. Pudding ja Minto olivat kyllästyneet vakoilemaan Ichigo-Masaya paria, koska ne eivät ikinä tehneet mitään.
Pugging oli mennyt töihin vanukaskauppaan, jossa hän loitsi tyhjästä tulista vanukasta. Minto eleli perintönä saaduilla rahoillaan isossa kartanossaan. Lettuce oli töissä delfinaariossa delfiininä. Zakuro oli saanut potkut mallin uraltaan ja oli tällä hetkellä siivooja. Ichigo oli onnellisesti työtön. Berry ja Tasuku olivat naimisissa ja heillä oli 12 lasta, kaikki poikia. Masaya oli menestynyt uhanalaisten eläinten suojelemisessa ja oli onnistunut pelastamaan iriomotenkissat,tahitinlurikit, rosopyöriäiset, harmaasudet, kultaleijona-apinat, aminmustajänikset ja jonkin katin minkä nimeä ei voi muistaa... Niitä kaikkia oli tullut lisää noin 500 000...
Jatkuu huomenna koska en jaksa enää kirjoittaa...
Tokyo Mew Mew
Ensimmäinen osa.
0
553
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559