Kalusteliike Sotka kaupittelee uusimmassa lehdessään Slim Cd-telinettä(Alkuhinta on 45 euroa,alennettu hinta kanta-asiakas korteilla 35 euroa).
Eihän siinä vielä mitään,on siinä hieno 10 euron alennus,mutta kyseisen telineen hinta onkin ollut ennen 39,90 euroa,joten todellinen alennus onkin vain 4,90 euroa.
Voihan siinä olla jotain perääkin,mutta puun hinnan nousuun en aivan usko.
Mainoksissa lupaillaan että hinnat laskevat,joten uusia ohjehintoja ei enään tietyllä tuotteella olisi,vaan hinnat olisivat kauppakohtaisia.
Katsotaan nyt,että mitä Sotka tai muut tykkää tästä kirjoituksesta,mutta tämähän on vain yhden kansalaisen mielipide.
Eli lyhyesti siis hinnat oikealle tasolle,niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Sotkan mainos huijaa
2
784
Vastaukset
- tietenkin
jep.. etkai oikeasti uskonut että se alkuperäinen hinta olisi ollut 45e? minä olen luullut että tämä on kaikkien tiedossa että jos mainoksessa kerrotaan lähtöhinta niin se tarkoittaa korkeinta mahdollista mitä joku on joskus kehdannut unelmissaan pyytää.
- Ex-sotkalainen
Ei tietenkään,Sotkan alkuperäinen hinta on ollut alkujaan 39.90 euroa ja nyt jostakin ihmeellisestä syystä hinta onkin noussut 45 euroon.
Syitä tähän hinnannousuun on ollut tähän asti:
- Puun hinta Venäjällä,mutta hyllyhän tulee jostain päin kauempaa
- Lapset,jotka ovat muuttaneet hintoja myyjien tietämättä
- Tai sitten vain kokeillaan ns.kepillä jäätä,että uusi hinta menisi huomaamatta läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780