miten ykan työvoimatoimisto käsittelee ykalaisia työttömiä? kokemuksia?
ykan työvoimatoimisto
8
1227
Vastaukset
- ihan....
suht asiallista porukkaa. päätän raporttini tähän.
- mielipide asiasta
oon saanu tarpeeks pakkokursseista joista ei ole ollut mitään hyötyä muille kuin pitäjälle. köyhät kyykkyyn ja kursseille, pois tilastoista.
-ihmisarvon menettänyt entinen yrittäjä- - diudiudiu
mielipide asiasta kirjoitti:
oon saanu tarpeeks pakkokursseista joista ei ole ollut mitään hyötyä muille kuin pitäjälle. köyhät kyykkyyn ja kursseille, pois tilastoista.
-ihmisarvon menettänyt entinen yrittäjä-Se, että sut on pakotettu kursseille, ei ole kiinni niistä työkkärin työntekijöistä, vaan Suomen laista. Laki vaan sanoo, et tietyssä vaiheessa on pakko mennä kurssille, jos tahtoo jotain etuutta saada.
- työnhakukurssit
kyllähän ylivieska "siivoaa" työttömiä pallottelemalla heitä typerille työnhakukursseille, joista ei ole hyötyä kuin kurssin pitäjän palkkapussille. töitä ei tarjota, mutta kurssille on pakko mennä.
- kurssilla
olen tismalleen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa työnhaku kurssien kannattavuudesta. Ne kartuttavat todella vain kurssin pitäjän tilipussia, hyötyä ei niistä saa, vähän tosin ihmisarvoa alentavaa tunnetta kun istut kuuntelemassa jotain mistä et mitään uutta opi. Olen ollut ennen nykyistä työpaikkaani työttömänä n. vuoden ja se oli elämässäni vastaantyöntävin kokemus, toivottavasti kukaan ei joudu enää tällä "työnhakuun vauhtia" -kurssille. Luulisin että kurssin vetäjääkin olisi hävettänyt puhua itsestäänselvyyksiä..
Nyt olen löytänyt vakituisen työpaikan ja olen tyytyväinen. Toivottavasti näitä kursseja ei enää järjestetä, tiedättekö onko niitä enää???
vakityömies - diudiudiu
kurssilla kirjoitti:
olen tismalleen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa työnhaku kurssien kannattavuudesta. Ne kartuttavat todella vain kurssin pitäjän tilipussia, hyötyä ei niistä saa, vähän tosin ihmisarvoa alentavaa tunnetta kun istut kuuntelemassa jotain mistä et mitään uutta opi. Olen ollut ennen nykyistä työpaikkaani työttömänä n. vuoden ja se oli elämässäni vastaantyöntävin kokemus, toivottavasti kukaan ei joudu enää tällä "työnhakuun vauhtia" -kurssille. Luulisin että kurssin vetäjääkin olisi hävettänyt puhua itsestäänselvyyksiä..
Nyt olen löytänyt vakituisen työpaikan ja olen tyytyväinen. Toivottavasti näitä kursseja ei enää järjestetä, tiedättekö onko niitä enää???
vakityömiesSe, että sut on pakotettu kursseille, ei ole kiinni niistä työkkärin työntekijöistä, vaan Suomen laista. Laki vaan sanoo, et tietyssä vaiheessa on pakko mennä kurssille, jos tahtoo jotain etuutta saada.
- saa puolustaa??
diudiudiu kirjoitti:
Se, että sut on pakotettu kursseille, ei ole kiinni niistä työkkärin työntekijöistä, vaan Suomen laista. Laki vaan sanoo, et tietyssä vaiheessa on pakko mennä kurssille, jos tahtoo jotain etuutta saada.
diudiudiu vaan..kovin kärkkäästi puolustat..ettet vaan istuisi tiskin takana tai puhuisi työksesi..heheeeee..se koira älähtää....
- diudiudiu
saa puolustaa?? kirjoitti:
diudiudiu vaan..kovin kärkkäästi puolustat..ettet vaan istuisi tiskin takana tai puhuisi työksesi..heheeeee..se koira älähtää....
No istusinki! Varmasti ois mukavampaa semmonen siisti sisähomma, ku tämmönen paska, mitä ite joutuu päivittäin tekemään. Vink, vink vaan työkkärille, et täällä ois hyvä työntekijä vapaana. Lupaan sit teille muille, et en pistä teitä millekään haistapaskakurssille, ku sinne puolelle pääsen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658