Hyvät puolet:
diplomaattinen
romanttinen
hurmaava
sosiaalinen
idealistinen
rauhaa rakastava
huoleton
helposti innostuva (itse ainakin)
kohtelias
Huonot puolet:
-neuvoton
-muuttuva
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
-herkkäuskoinen
Vaa'an hyvät ja huonot puolet :)
6
3234
Vastaukset
- livingdeadgirlVaaka
huomaan kyllä kaikki samat puolet itsessäni.. osan valitettavasti :D
- Se kaunis vaaka, heh...
Yhdyn noihin sinun kommentteihisi, mutta lisäisin vielä paljon positiivisia laatusanoja :) Yksi oli, mitä en tunnusta; -neuvoton!!!! menen vaikka läpi harmaan kiven, jos pakko, ja neuvokkuutta löytyy yli oman tarpeen. Ihanaa olla vaakaihminen ja nauttia elämästä koko sydämellään, ja antaa muidenkin elää omaa ainutlaatuista elämäänsä - olemme kaikki luojan luomia - olkaamme Onnellisia!!
- Vaakanainen -74
tuon listasi :)
Vaikkakaan en mielestäni ole kova flirttailemaan, koska ylenmääräinen uskollisuuteni estää sen. Tuntuu, että se luultavasti loukkaisi puolisoani ja siksi kohdistan flirttailemiseni vain häneen.
Rauhaakin rakastan, mutta kyllä omien lasten leikintemmellykset sietää hyvin :)
Huoleton...hmmm... Ainahan minä olen huolehtimassa toisten hyvinvoinnista :)
Kyllähän minä helposti neuvoa kyselen muiltakin, mutta lopulta teen päätökset yleensä itse. Tai ainakin uskottelen niin, vaikka muiden mielipiteet taatusti vaikuttavat osaltaan päätöksiini :)
Herkkäuskoinen!!! Sitä todellakin olen! :( Mutta samassa asiassa en toista kertaa enää sorru herkkäuskoiseksi :) - Vaaka-ukko
Hyvät puolet:
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
Huonot puolet:
-kohtelias
-helposti innostuva- kyllä kyllä kyllä
piirteet sopii. Miinuksiin lisäisin itsestäni
- päättämätön (mietin loputtomiin ratkaisuja)
- Wani
Positiiviset asiat kyllä osui aivan nappiin omaltakohdalta.
Ja suurin osa negatiivisistakin oli aikas lailla oikein.
Itse noihin positiivisiin lisäsin empaattisuuden.
Tai no.. On se välillä negatiivinenkin asia.
Se saattaa välillä olla tosi rasittavaa ja raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576