Hyvät puolet:
diplomaattinen
romanttinen
hurmaava
sosiaalinen
idealistinen
rauhaa rakastava
huoleton
helposti innostuva (itse ainakin)
kohtelias
Huonot puolet:
-neuvoton
-muuttuva
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
-herkkäuskoinen
Vaa'an hyvät ja huonot puolet :)
6
3399
Vastaukset 6
- livingdeadgirlVaaka
huomaan kyllä kaikki samat puolet itsessäni.. osan valitettavasti :D
- Se kaunis vaaka, heh...
Yhdyn noihin sinun kommentteihisi, mutta lisäisin vielä paljon positiivisia laatusanoja :) Yksi oli, mitä en tunnusta; -neuvoton!!!! menen vaikka läpi harmaan kiven, jos pakko, ja neuvokkuutta löytyy yli oman tarpeen. Ihanaa olla vaakaihminen ja nauttia elämästä koko sydämellään, ja antaa muidenkin elää omaa ainutlaatuista elämäänsä - olemme kaikki luojan luomia - olkaamme Onnellisia!!
- Vaakanainen -74
tuon listasi :)
Vaikkakaan en mielestäni ole kova flirttailemaan, koska ylenmääräinen uskollisuuteni estää sen. Tuntuu, että se luultavasti loukkaisi puolisoani ja siksi kohdistan flirttailemiseni vain häneen.
Rauhaakin rakastan, mutta kyllä omien lasten leikintemmellykset sietää hyvin :)
Huoleton...hmmm... Ainahan minä olen huolehtimassa toisten hyvinvoinnista :)
Kyllähän minä helposti neuvoa kyselen muiltakin, mutta lopulta teen päätökset yleensä itse. Tai ainakin uskottelen niin, vaikka muiden mielipiteet taatusti vaikuttavat osaltaan päätöksiini :)
Herkkäuskoinen!!! Sitä todellakin olen! :( Mutta samassa asiassa en toista kertaa enää sorru herkkäuskoiseksi :) - Vaaka-ukko
Hyvät puolet:
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
Huonot puolet:
-kohtelias
-helposti innostuva- kyllä kyllä kyllä
piirteet sopii. Miinuksiin lisäisin itsestäni
- päättämätön (mietin loputtomiin ratkaisuja)
- Wani
Positiiviset asiat kyllä osui aivan nappiin omaltakohdalta.
Ja suurin osa negatiivisistakin oli aikas lailla oikein.
Itse noihin positiivisiin lisäsin empaattisuuden.
Tai no.. On se välillä negatiivinenkin asia.
Se saattaa välillä olla tosi rasittavaa ja raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574