Hyvät puolet:
diplomaattinen
romanttinen
hurmaava
sosiaalinen
idealistinen
rauhaa rakastava
huoleton
helposti innostuva (itse ainakin)
kohtelias
Huonot puolet:
-neuvoton
-muuttuva
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
-herkkäuskoinen
Vaa'an hyvät ja huonot puolet :)
6
2982
Vastaukset
- livingdeadgirlVaaka
huomaan kyllä kaikki samat puolet itsessäni.. osan valitettavasti :D
- Se kaunis vaaka, heh...
Yhdyn noihin sinun kommentteihisi, mutta lisäisin vielä paljon positiivisia laatusanoja :) Yksi oli, mitä en tunnusta; -neuvoton!!!! menen vaikka läpi harmaan kiven, jos pakko, ja neuvokkuutta löytyy yli oman tarpeen. Ihanaa olla vaakaihminen ja nauttia elämästä koko sydämellään, ja antaa muidenkin elää omaa ainutlaatuista elämäänsä - olemme kaikki luojan luomia - olkaamme Onnellisia!!
- Vaakanainen -74
tuon listasi :)
Vaikkakaan en mielestäni ole kova flirttailemaan, koska ylenmääräinen uskollisuuteni estää sen. Tuntuu, että se luultavasti loukkaisi puolisoani ja siksi kohdistan flirttailemiseni vain häneen.
Rauhaakin rakastan, mutta kyllä omien lasten leikintemmellykset sietää hyvin :)
Huoleton...hmmm... Ainahan minä olen huolehtimassa toisten hyvinvoinnista :)
Kyllähän minä helposti neuvoa kyselen muiltakin, mutta lopulta teen päätökset yleensä itse. Tai ainakin uskottelen niin, vaikka muiden mielipiteet taatusti vaikuttavat osaltaan päätöksiini :)
Herkkäuskoinen!!! Sitä todellakin olen! :( Mutta samassa asiassa en toista kertaa enää sorru herkkäuskoiseksi :) - Vaaka-ukko
Hyvät puolet:
-flirttaileva
-nautinnonhimoinen
Huonot puolet:
-kohtelias
-helposti innostuva- kyllä kyllä kyllä
piirteet sopii. Miinuksiin lisäisin itsestäni
- päättämätön (mietin loputtomiin ratkaisuja)
- Wani
Positiiviset asiat kyllä osui aivan nappiin omaltakohdalta.
Ja suurin osa negatiivisistakin oli aikas lailla oikein.
Itse noihin positiivisiin lisäsin empaattisuuden.
Tai no.. On se välillä negatiivinenkin asia.
Se saattaa välillä olla tosi rasittavaa ja raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982