miten imatralla voi saada töitä?
mistään ei mitään vastata,mihinkään ei hyvä ja ahkera työntekijä joka haluaisi perheensä elättää pääse edes vähäksi aikaa.
mikä ja missä mättää???
mistä töitä?
5
1299
Vastaukset
- tarvitaan
Hyvä ja ahkera, OK.
Entä koulutus ja työkokemus? Suositukset?- sekatyömies
tämähän ei tiettävästi ole mikään työnhakupaikka mutta laitan joka tapauksessa tälläisiä tietoja kun kerran kyselit.
Olen toiminut sekatyömiehenä että moni asia hallussa
toiminut talkootehtävissä mm.
rakennuksilla,peltotöissä,maalaustöissä.
2005 - 2005 Onninen Oy, Suomi
Muu, Varastotyöntekijä/Myyjä
Koulutus: automaatioasentaja
Osaamisalueet:
Asiakaspalvelu
Logistiikka
Tietotekniikka
Vahvuudet:
Asiakassuuntautuneisuus
Esiintymistaito
Ihmissuhdetaidot
Muu:
Itsevarmuus
20 vuotias
kuorma-auto kortillinen henkilö
Harrastan pyöräilyä ja kalastusta
Teen työni tunnollisesti ja mahdollisimman hyvin. - mie tiijä..
sekatyömies kirjoitti:
tämähän ei tiettävästi ole mikään työnhakupaikka mutta laitan joka tapauksessa tälläisiä tietoja kun kerran kyselit.
Osaamisalueet:
Asiakaspalvelu
Logistiikka
Tietotekniikka
Vahvuudet:
Asiakassuuntautuneisuus
Esiintymistaito
Ihmissuhdetaidot
Muu:
Itsevarmuus
20 vuotias
Teen työni tunnollisesti ja mahdollisimman hyvin.mistä kannattaa yrittää !
Imatra eri kuljetus firmat...käy kaikki läpi varmaan saat duunii ! - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sekatyömies kirjoitti:
Osaamisalueet:
Asiakaspalvelu
Logistiikka
Tietotekniikka
Vahvuudet:
Asiakassuuntautuneisuus
Esiintymistaito
Ihmissuhdetaidot
Muu:
Itsevarmuus
20 vuotias
Teen työni tunnollisesti ja mahdollisimman hyvin.pääsee siivoomaa:)
- taataan.
sekatyömies kirjoitti:
Osaamisalueet:
Asiakaspalvelu
Logistiikka
Tietotekniikka
Vahvuudet:
Asiakassuuntautuneisuus
Esiintymistaito
Ihmissuhdetaidot
Muu:
Itsevarmuus
20 vuotias
Teen työni tunnollisesti ja mahdollisimman hyvin.Noilla eväillä pitäisi työtä löytyä nykyisin. Tuollaista määrää kokemusta ei löydy monelta vanhemmalta koko ikänsä yhdessä työpaikassa olleelta 6-kymppiseltäkään.
Ikä ei ole esteenä. Osaamista löytyy.
Terveet harrastukset, mutta itsevarmuutta en menisi painottamaan missään tapauksessa. Useilla työpaikoilla esimiehet/naiset eivät katso hyvällä liian itsevarmaa tyyppiä. Heille tulee pelko, että joutuvat antamaan paikkansa tällaiselle itsevarmuudelle.
Olet liian hyvä. Pieni vaatimattomuus olisi paikallaan. Ei kuitenkaan mikään nöyristelijä.
Onnea työnhakuun. Luulen, että työkkäri voisi ohjata sinut nopeastikin oikeaan paikkaan. Nythän on, hallituksen mukaan, työpaikkoja pilvin pimein.
Itse olen ollut työttömänä muutaman kuukauden, mutta ei ole tullut tietoakaan mistään työpaikasta. Laittoivat pois edellisestä, kun pyysin palkkaa ja koulutustakin oli liikaa. Esimiehet alkoivat jäädä jälkeen. Korkeakoulu, kauppaopisto- ja entinen kauppakoulututkinto. Kokemustakin jo 45 vuotta. Aloin siksi olla liian itsevarma. Siksi varoitin sinuakin siitä.
Toivon sinulle onnea ja menestystä tulevalla urallasi, mutta pienempikin into riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756