katsoiko joku tänään päivällä dokumenttia hyeenakoirista? Siinä näytettiin lauman toimintaa; kuka hoitaa pennut, ketkä saalistaa jne... Ruokaa tuotiin lauman muille jäsenille oksentamalla syötyä lihaa niille. Jopa aikuiset koirat saivat syödä oksennettua ruokaa..
Hyeenakoiran ulkonäkö oli melko jännä. Värit oli kauniit ja täplät menee jokaisella koiralla ihan omalla tavallaan, ihan kuin ihmisillä sormenjäljet.. Tässä lisää jos kiinnostaa..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyeenakoira
Hyeenakoirat
6
398
Vastaukset
- Hoof kick
kotona sellainen, hah hah hah...
- Sisu-haukku
vai että kotona? Harrastatteko?
- Hoof kick
Sisu-haukku kirjoitti:
vai että kotona? Harrastatteko?
"harrastetaan", koira on työkoira, karjakoira. Kerran jossain keskustelussa joku mainitsi rodun olevan hyeenan näköinen, pelottava. On se aika hyeena jos karvat on selässä pystyssä. Mutta niin hauska, lutuinen ja... hyeena!
Oli kyllä aika hieno tämä hyeenoiden 'työjärjestelmä'.
Mutta täytyy kyllä myöntää, että oli aika "hurjan" näköistä, kun aikuiset oksensivat "jauhelihaa" ja muut hyökkäsivät syömään. Kyllä omat ruokahalut katosivat.
Huomasitko muuten nämä hyeenoiden hienot hännät? Hieman semmoiset tupsumäiset päät taisi olla, oli kyllä aika erikoiset. Ja korvat myöskin, sellaisen isot pystyssä olevat lätkät :D- Sisu-haukku
ja seurauksena olikin että näin painajaista että meitin koirasta oli tullut kettu. Voi johtua siitäkin kun öisin lenkillä nähdään kettu sillon tällön...heh=)
- en halua
pilkkua n----a, mutta kyse oli nimenomaan hyeenakoirista, eikä hyeenasta, joka on täysin eri eläin, sekin muistuttaa hieman koiraa, mutta on itse asiassa sukua kissaeläimille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee723142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."342002Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2871650Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1151632Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2671240Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki281153Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911130Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711050- 981033