kytkeä Xbox360 kiini kotiteatteri sarjaan? Onko se sillä digitaalisella liitimelä?? Jos se on sillä niin siirtääkö advanced av-kaapeli kanssa HD kuvaa??
Mikä on paras tapa...
3
263
Vastaukset
- tiiä...
En oikeestaan tiiä ku en omista xbox 360. Mut oon hankkimassa xbox 360 eliten ja minun käsittääkseni se hdmi ulostulo on vain sillä koneella. Et se boxi pystyy siihen teräväpiirtoon mut sen ulostulo on vaan sil elitellä ja se uuden koneen sisältö olis sit vasta jossain vaiheessa siirtymässä siihen premium pakettiin? Tää käsitys mul on siit vai oonks nyt ihan vääräs? :D
- ...
Ihan hyvin kaikki mallit puskee HD:ta ulos (jopa xbox1 :) ) Komponentti- tai VGA-kaapelilla kuva pihalle jos omistat HDTV:n. Äänet kannattaa ottaa siitä optisesta liitännästä kotiteatteriin..
- sfjsty
... kirjoitti:
Ihan hyvin kaikki mallit puskee HD:ta ulos (jopa xbox1 :) ) Komponentti- tai VGA-kaapelilla kuva pihalle jos omistat HDTV:n. Äänet kannattaa ottaa siitä optisesta liitännästä kotiteatteriin..
toslinkki löytyy av kaapelista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944