Olen todellakin oikea toivoton tapaus.Mutta asiaan
Eli olen jossain paikassa jossa pitää kytkeä laaserit päälle olen kytkenyt ne ja olen pyörinyt vaikka missä mutta en löydä eteen päin pääy reittiä Half-Life 1 (Ps2)
PS:Arvostan todella teidän vastauksia Kiitos siitä
Olen toivoton tapaus
joku
2
343
Vastaukset
- uhfuihdiu
olet siis paikassa jossa kytketään useita laasereita niistä huoneista ja sitten siellä päähuoneessa on semmonen lasertykki jolla voi ampua sitä vastapäistä seinää? kytke kaikki laaserit, mene tykin luo ja hinaa vieressä oleva laatikko sen laskeutuvan seinän alle jolloin se ei pääse laskeutumaan. nyt laukase laaser ja pum
- PS.
kaikki kirjoittavat aina viesteihinsä "PS" mahdatko sinä edes tietää mitä se tarkoittaa, ja mitä kieltä se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944