Haluamme pojalle o-lppuisen ja tytölle a-loppuisen nimen, jotka on helppo ääntää Suomessa, mutta ovat kuitenkin käytössä monissa maissa.. Olemme miettineet Orlandoa ja Rosannaa. Mitä mieltä?
Kaksosille nimet
14
668
Vastaukset
- Minä vain
Otto ja Sara, siinä ois kivat nimet! :)
Onnea kaksosten johdosta. - Nimimerkki
Sopii hienosti jos vielä toiseks nimeks laittais Bloom ja kolmanneks vaikka Legolas? En jaksa uskoa että pojasta tulee sen hienompaa ihmistä vaikka nimellä sitä yrittäisikin.
"Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä" toimii toisinkin päin. - nimimerkki
Orlando on järkyttävä. Oskari ja Roosa.
- Ninja26
Oskari ei miu mielestä ainakaa oo o-loppuinen nimi. Mut en kyllä tosta Orlandostakaan tykkää. :(
Mite ois Viljo ja Venla - nimimerkki
Ninja26 kirjoitti:
Oskari ei miu mielestä ainakaa oo o-loppuinen nimi. Mut en kyllä tosta Orlandostakaan tykkää. :(
Mite ois Viljo ja Venlaunohtui koko o-loppuisuus, kun huomasin ton kauhean orlandon.
Otto on kansainvälinen.
- -magiaa-
...
- Täti
Leo ja Mia
Sulo ja Silja
Aapo ja Oona
Kaapo ja Saana
Paavo ja Venla
Mano ja Mira
Juuso ja Jenna
Niko ja Nina
Sampo ja Seela
Tero ja Taija
Simo ja Saija
Touko ja Vilja
Aaro ja Anna
Okko ja Ella
Jaakko ja Riikka
Kimmo ja Kaisa
Miro ja Mette
Mikko ja Salla
Jaro ja Jenni
Niko ja Nella - eve 2
Rafaelo
Stefano
Maurio
Marlo
Pablo
Mirko
Elmo
Jiro
Niro
Ada
Aida
Aada
Isa,Ida,Iida
Fiona
Disa
Maria On hieno nimi, eikä niin epäsoviva suomen kielteen kuin ehkä Orlando.
Rosanna on myös kiva nimi!
Leonardo ja Rosanna
Leonardo ja Rosalea- mudeliini
Miten olisi ytimekkäät LEO ja LEA?
- edrftgyuhijko
Okko ja Oona
Miko ja Moona
Hugo ja Hulda
Mio ja Mea
Teo ja Bea
Niko ja Neea
Iiro ja Roosa
Elmo ja Enja
Juho ja Ella
Otso ja Ansa
Simo ja Sara
Touko ja Pihla - sibyllavon
Silvo ja Silvia teidän makuunne?
- nuo nimet
ole aivan liian samanlaisia?!
- kasuekki
Ronja Rosanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437