Meidän 11k vauva juo aina maitonsa sängyssä ennen nukkumaan menoa. Onkohan haittaa?
Teenkö väärin?
8
835
Vastaukset
- mä taas
ANTEEKSI TULI KAKSI KERTAA! Vastailkaa tähän
- mam77
maito jää hampaisiin ja saattaa näin ollen edesauttaa hampaiden reikiintymistä.
- se oo
sama juoko se sen sängyssä vai ei sängyssä...eikös se maito silti jää sinne hampaisiin...
- jos juottaa
se oo kirjoitti:
sama juoko se sen sängyssä vai ei sängyssä...eikös se maito silti jää sinne hampaisiin...
maidon ennen sänkyyn menoa ja sitten pesee hampaat ja laittaa sänkyyn.
- toisinpäin..
jos juottaa kirjoitti:
maidon ennen sänkyyn menoa ja sitten pesee hampaat ja laittaa sänkyyn.
ei noin!
Ennen maidonjuontia pitää pestä hampaat, ei juonnin jälkeen. - että?????
toisinpäin.. kirjoitti:
ei noin!
Ennen maidonjuontia pitää pestä hampaat, ei juonnin jälkeen.????
- mitä???
toisinpäin.. kirjoitti:
ei noin!
Ennen maidonjuontia pitää pestä hampaat, ei juonnin jälkeen.Etkös sä itsekkin pese hampaat vasta iltapalan yms jälkeen ja mee puhtain hampain nukkumaan.Näin on ainakin meillä mukaanlukien lapsemme.
- happohyökkäys
mitä??? kirjoitti:
Etkös sä itsekkin pese hampaat vasta iltapalan yms jälkeen ja mee puhtain hampain nukkumaan.Näin on ainakin meillä mukaanlukien lapsemme.
hampaiden harjaaminen vahingoittavat hampaita. Syömisen ja harjauksen väli pitäisi olla ainakin tunti.
Nykyään suositellaan esim. hampaiden pesua ennen aamiaista aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424