Moi kaikki Galaxyn omistajat ja muut. Mitä käyttökokemuksia teillä galaxysta? Onko kuinka viallien/ viaton laite? Harkinnassa olisi bensamoottorilla käyvä 90-luvun puolenvälin tienoilla valmistettu häksätin.
Kiitos etukäteen:)
Galaxya harkitsemassa
3
754
Vastaukset
- Galaxy
Mulla on nyt vuoden verran ollut diesel Galaxy, eikä vikoja ole ollut. Erittäin tyytyväinen olen hankintaan.
Kannattaa miettiä dieselinä Galaxya, koska bensan kulutus on varmasti melkoinen bensakoneissa. Omassa vuoden keskikulutus on reilusti alle 7l/100km.
Riittääkö pienemmissä bensakoneissa vääntö isolle autolle!? sen saa kertoa joku, jolla on kokemusta. Ainut ongelma dieseleissä on, ettei niitä suomen markkinoilta paljoa löydy ;) autotalli. com:ssa 3kpl, joista yksi oli Sharan.
Huom. Galaxy, Sharan ja Alhambra ovat käytännössä sama auto!- verot
paljonko mahtaa olla diesel vero?
- verot
verot kirjoitti:
paljonko mahtaa olla diesel vero?
on 586,92€
Ajatellaan, että autolla ajetaan 15000km vuodessa ja dieselin keskikulutus on 6,5l/100km. Koko vuoden kulutus on 975 litraa ja jos diesel maksaa 1,00€/L, maksaa kokovuosi 975€.
Vastaavasti bensiinin kulutus alakanttiin arvioiden on 10l/100km ja litra maksaa 1,30€ on kokonais kulut 1500 litraa = 1950€.
1950€-975€ = 975€ vähennetään veron osuus 586,92€ = 388,08€
Tästä summasta voi sitten maksaa muutaman kympin enempi maksavan katsastuksen ja mahdolliset korjauskulut ei mainittavasti ole dieselissä kalliimmat. Hankinta hinta on kyllä kalliimpi, mutta niin on myös jälleenmyynti arvo.
Jos joku saa laskelmissaan erillaisen tuloksen, niin kyllä minä ainakin dieselin ajomukavuudesta voin muutaman kympin maksaakin ;)
Nämä laskelmat on niitä ikuisuus kiistoja, joten älkää lukeko tätä kovin kireä pipo päässä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429