Minä en nyt vaan

tajua , kun mulla on

satelliittilautanen-ja boxi. Katselen taivaalta aivan muuta ja paljon PAREMPIA ohjelmia kuin mihin YLE koskaan edes tulee yltämään NIIN miksi mun tarvii Ylelle maksella jotain. Perkele, Yle:llä EI ole mitään tekemistä mun katsomiseni kanssa, EI noitten vehkeitten hankkimisen kanssa EI SIIS minkään asiaan liittyvän kanssa niin miksi siellä ollaan käsi ojossa.
Selittäkää näin yxinkertainen asia minulle, kun olen niin tyhmä.

4

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalturiMooses

Yle on sitä mieltä että täytyy maksaa riippumattaa siitä mitä katsoo, jos voi vain vastaanottaa TV lähetyksiä niin pitää maksaa, ei auta vaikka katsoisi vain Ugandan tv3 kanavaa perjantaisin, silti Yle rahastaa.

• periä vaikka

autoveron koska minulla on kädet ja jalat kunnossa, eihän sillä sitten ole "HästFittanin" väliä ettei ole ajokorttia eikä autoakaan. Mutta noin "niinku potentiaalisesti" voisin ajaa autoa.

• zyl
        periä vaikka kirjoitti:

autoveron koska minulla on kädet ja jalat kunnossa, eihän sillä sitten ole "HästFittanin" väliä ettei ole ajokorttia eikä autoakaan. Mutta noin "niinku potentiaalisesti" voisin ajaa autoa.

Just ni. Kannattaa muuttaa sinne missä tv-lupamaksuja ei peritä.

• Paavo Ruotsalainen
        zyl kirjoitti:

Just ni. Kannattaa muuttaa sinne missä tv-lupamaksuja ei peritä.

Ei tarvi muuttaa minnekkään, eikä maksaa mitään tekaistuja TV-maksuja...

Näin on tulevaisuus........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe