Se viimeinen

kerta kun

tavattiin, toivoin että muisto siitä olis ollut toisenlainen.
Ja kaikki tyhmät viestit.
Hävettää.

Minä olen muistanut sinut hyvin,
niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
suruna sielussain, valona yössä vain.

Yx typerys

7

2673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bon-es

      viestiä voi monella tavalla, eräs on käyttänyt minusta julkisesti nimitystä "jalaton". Poliisin ja lääkäreiden käyttämä yhteisnimitys mm. mielisairaille. Toivottavasti kyseisellä herralla on pätevä selitys käytökselleen, itse en ole kuullut.

      ES

      • Bon-es

        välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.

        ES


      • kerta kun
        Bon-es kirjoitti:

        välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.

        ES

        että sulle on noin käynyt :(
        Toisen loukkaamisesta ei ollut kyse.
        Vain omista tunteista.


    • toivon juuri sitä

      Se viimeinen kerta, kun tavattiin oli aivan kammottava. Kaikki viestit mitä sain - nekin oli joltakulta toiselta ihmiseltä, sellaiselta joka ei välitä. Viimeisin on vieläkin kylmempi.

      Miksi kaikki meni miten meni ? Sitä kysyn yhä uudestaan. Kyllä mä tiedän mitä mä itse tein - mun oli pakko. Pakko saada sut tai saada sut karkoitettua. Toi viimeinen onnistui hyvin.

      Muistan kaiken liiankin hyvin " Minä olen muistanut sinut hyvin,
      niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
      minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      suruna sielussain, valona yössä vain "

      • kerta kun

        sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
        ainakaan lähtiessään...


      • toivon juuri sitä
        kerta kun kirjoitti:

        sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
        ainakaan lähtiessään...

        myös


      • minä...

        olin.. valmiina sun otettavaksi..ujostelin ehkä hiukan ja höpötin hölmöjä.. mut se vaan johtu siitä ku mua jännitti niin paljon.. jäin tosiaan miettimään mitä ihmettä sillon tapahtu.. ei sillä ole väliä jos vielä välität.. minä haluan edelleen vaan ja vaan sinut.. kai sen jo oot huomannu söpis..;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8645
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      64
      1231
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      141
      1041
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      805
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      757
    Aihe