tavattiin, toivoin että muisto siitä olis ollut toisenlainen.
Ja kaikki tyhmät viestit.
Hävettää.
Minä olen muistanut sinut hyvin,
niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
suruna sielussain, valona yössä vain.
Yx typerys
Se viimeinen
7
2707
Vastaukset
- Bon-es
viestiä voi monella tavalla, eräs on käyttänyt minusta julkisesti nimitystä "jalaton". Poliisin ja lääkäreiden käyttämä yhteisnimitys mm. mielisairaille. Toivottavasti kyseisellä herralla on pätevä selitys käytökselleen, itse en ole kuullut.
ES- Bon-es
välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.
ES - kerta kun
Bon-es kirjoitti:
välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.
ESettä sulle on noin käynyt :(
Toisen loukkaamisesta ei ollut kyse.
Vain omista tunteista.
- toivon juuri sitä
Se viimeinen kerta, kun tavattiin oli aivan kammottava. Kaikki viestit mitä sain - nekin oli joltakulta toiselta ihmiseltä, sellaiselta joka ei välitä. Viimeisin on vieläkin kylmempi.
Miksi kaikki meni miten meni ? Sitä kysyn yhä uudestaan. Kyllä mä tiedän mitä mä itse tein - mun oli pakko. Pakko saada sut tai saada sut karkoitettua. Toi viimeinen onnistui hyvin.
Muistan kaiken liiankin hyvin " Minä olen muistanut sinut hyvin,
niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
suruna sielussain, valona yössä vain "- kerta kun
sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
ainakaan lähtiessään... - toivon juuri sitä
kerta kun kirjoitti:
sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
ainakaan lähtiessään...myös
- minä...
olin.. valmiina sun otettavaksi..ujostelin ehkä hiukan ja höpötin hölmöjä.. mut se vaan johtu siitä ku mua jännitti niin paljon.. jäin tosiaan miettimään mitä ihmettä sillon tapahtu.. ei sillä ole väliä jos vielä välität.. minä haluan edelleen vaan ja vaan sinut.. kai sen jo oot huomannu söpis..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657