tavattiin, toivoin että muisto siitä olis ollut toisenlainen.
Ja kaikki tyhmät viestit.
Hävettää.
Minä olen muistanut sinut hyvin,
niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
suruna sielussain, valona yössä vain.
Yx typerys
Se viimeinen
7
2717
Vastaukset
- Bon-es
viestiä voi monella tavalla, eräs on käyttänyt minusta julkisesti nimitystä "jalaton". Poliisin ja lääkäreiden käyttämä yhteisnimitys mm. mielisairaille. Toivottavasti kyseisellä herralla on pätevä selitys käytökselleen, itse en ole kuullut.
ES- Bon-es
välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.
ES - kerta kun
Bon-es kirjoitti:
välttämiseksi en halua kyseistä henkilöä nähdä muualla kuin oikeudessa vastaamassa mm. syytteeseen törkeä kunnianloukkaus, kyseisellä henkilöllä kun OLI useita mahdollisuuksia selittää ja selvittää henkilökohtaisesti syyt loukkaamiselleen.
ESettä sulle on noin käynyt :(
Toisen loukkaamisesta ei ollut kyse.
Vain omista tunteista.
- toivon juuri sitä
Se viimeinen kerta, kun tavattiin oli aivan kammottava. Kaikki viestit mitä sain - nekin oli joltakulta toiselta ihmiseltä, sellaiselta joka ei välitä. Viimeisin on vieläkin kylmempi.
Miksi kaikki meni miten meni ? Sitä kysyn yhä uudestaan. Kyllä mä tiedän mitä mä itse tein - mun oli pakko. Pakko saada sut tai saada sut karkoitettua. Toi viimeinen onnistui hyvin.
Muistan kaiken liiankin hyvin " Minä olen muistanut sinut hyvin,
niin paljon paremmin kuin ketään muuta,
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
suruna sielussain, valona yössä vain "- kerta kun
sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
ainakaan lähtiessään... - toivon juuri sitä
kerta kun kirjoitti:
sopis kyllä hyvin, mutta mä olen nainen ja mun viestit kyseiselle miehelle ei jättäneet mitään arvailujen varaan, kylmiä ne ei olleet,
ainakaan lähtiessään...myös
- minä...
olin.. valmiina sun otettavaksi..ujostelin ehkä hiukan ja höpötin hölmöjä.. mut se vaan johtu siitä ku mua jännitti niin paljon.. jäin tosiaan miettimään mitä ihmettä sillon tapahtu.. ei sillä ole väliä jos vielä välität.. minä haluan edelleen vaan ja vaan sinut.. kai sen jo oot huomannu söpis..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728