tosta kirkon vierestä.Sitten vastako kun muutamat juipit väsyy vastustamaan,varmaa projektia
milloinkas rakennetaan
5
566
Vastaukset
- . .
kertokaa kuka vaati yhtiönkadun rakentamisen,
ei taida enää kukaan muistaa.
Kun vaalit tulevat kai silloin joku muistaa
Jos joku ilmoittautuu sen vastustajaksi aikoinaan,
hänestä tulee varmaan ääniharava. - kuten
väitetään,tie tulee aikanaan muutamasta juipista huolimatta.
Siihen mennessä on syydetty rahaa hukkaan konsulteille kelpo summat ja lopputuloksena lienee mutkainen kaduntyrsäke joka ei helpota liikennettä yhtään. - kaupunkilainen Kalliomäestä...
Jo olisi aika tehdä jotakin, eikä nössöillä! Mikä helevatun ongelma on tehdä katu ja johdeta se ainainen Kartanon kadun ongelma pois keskustasta....mikä mättää???? Kyllähän ne kirkon vierestä kadut isoiski kylis...vai???..Eihän tämä Forssakaan enää mikään ????? vai sanonko...en sa:))))
- pitäiskö nyt sitten
turustakin ottaa tie pois kirkon vierestä
- Köpöukko
Minulla on oikeus hiipparoida rollaattorilla kartanonkadun yli euromarkettiin pamisemaan joenpalon ilkan kanssa joutavia.
Sitten minä intän tätä solisaliratian onnea ja autuutta lapsenlapsenlapsenlapsellenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057