voi voi..., olen seurannut tätä palstaa ja huomannut että aina missä ikinä tahansa puhutaan porilaisista kampaamoista, on tasan kommentti feather lookista,että kuinka anu tai anniina on sitten niin päteviä että! ja ihania ja mukavia jne..ettekö tajua etä he on itse tän kirjottelun takana! älyttömän läpinäkyvää! ei edes ole kummonen paikka...voi sääli! ja dallasissa ei monipuolisuudesta ole hajuakaan, joka ikinen samanlainen kun tulee ovesta ulos. fanletissa kuulemma pelkkää tunarointia...älyttömän paljon tehdään valituksia siitä! itse asun nykyään raumalla ja täällä on osaavia paikkoja vieri vieressä. terkut kampaajalleni Karitalle!
parturit
6
913
Vastaukset
- karitA
tänne itsestään kirjottelee ;D
- 111
fanletissa tosiaan tunaroidaan ja pilataa hiukset,ei ne osaa edes laittaa raitoja oikein. no eipä tarvi enään koskaan mennä siihen paikkaan.
- Taso laskenut
on niitä vastavalmistuneita ilmeisesti aika paljon töissä (fanletissa)? Eihän ne heti voikaan olla mitään konkareita.
Olen huomannut tuon saman Feather-jutun että aina Anua kehutaan. Kukas sen kissan hännän jne =)
- Lrax
..en tasan ole mikään kampaaja missään puljussa ja tiedän tasan tarkkaan ettei nämä tytöt täällä itsestään kailottaisi. Taidat olla hieman kateelllinen?
- no mie
ihme, jostakin ihmeen tyhjästä löytyy puolustelija...hahhah...
- vakkariasiakas
no mie kirjoitti:
ihme, jostakin ihmeen tyhjästä löytyy puolustelija...hahhah...
täytyykin kysyä anniinalta ens kerralla asiaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661