Katsokaapa uusimman Biggest Bang dvd-setin eka levyn Under my thumb! On tiukka esitys ja biisi svengaa loistavasti! Ennen kaikkea Charlie ja Darryl ja pianisti Chuck vetää hienosti ja Ronnie komppaa loistavasti ja tarkasti! Paras kuulemani versio em. biisistä!!
Under my thumb
Stonesdiggari
2
501
Vastaukset
- jumping jack
Siitä tuli muuten mulle taas uusi suosikkibiisi, kuten myös "get off my cloud" biisistä jonka taisivat siinä vetää heti tuon perään.
Mahtavia versioita!
On muuten uskomaton osoitus bändin tasosta, että voi jättää biisejä kuten gimme shelter, monkey man tai midnight rambler väliin, kuten stadikalla esim. On settiä mistä valita pojilla!- Keef Is King
kun bändi tahkoaa sata vuotta,niin jäähän siinä piisejä jo nurkkiinkin kuleksimaan ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485