Hei vaan!
Olin aikaisemmin Espanjassa au pairina. Nyt olisi hinku takaisin, mutta eri hommiin. Hallitsen englannin, espanjan ja suomen kielen. Töitä kuulema olisi, mutta missä? Molista ei juurikaan mitään löytänyt. Ja mihinkään turistipaikkaan en mieli. Moni on sanonut että kannattaa matkustaa paikan päälle ja alkaa etsimään sieltä, mutta aika uhkarohkealta tuntuisi tuo. Koulutusta minulle ei lukiota enempää ole, työkokemusta kaikenlaisesta sitäkin enemmän. Kiitoksia vaivautuneille!
Vinkkejä työnhakuun?
1
372
Vastaukset
- Jeppe79
Tokihan riippuu siitä haluatko hyödyntää suomenkieltä työssäsi, mikäli näin on niin tuolloin on lähes auttamatta "tyydyttävä" suosittuihin matkakohteeseen.
Toki Espanjan suuremmissa kaupungeissa on mahdollista esim. päästä johonkin matkailuinfoon auttamana kaupunkimatkalaisia. Tuo englanninkielesi on varmasti plussaa. Itse olen työni puolesta lähes viikoittain yhteydessä Espanjaan ja kyllä harmittaa etten kyseistä kieltä osaa -muuta kuin alkeet.
Koska hallitset (todennäköisesti) espanjan, niin mikä estää sinua etsimästä työtä suoraan espanjalaisilta sivustoilta. Sataprosenttisen varma en asiasta ole, mutta luulen että jonkin kaltaiset "manpower"-toimistot sieltäkin löytyy.
Ei muutakuin täyttelee hakupapruja espanjankielellä netissä ja käytä englannin kieleen viittaavia hakusanoja kun selailet työpaikka ilmoituksia.
Tässä jotain omia mietteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689