Hei vaan!
Olin aikaisemmin Espanjassa au pairina. Nyt olisi hinku takaisin, mutta eri hommiin. Hallitsen englannin, espanjan ja suomen kielen. Töitä kuulema olisi, mutta missä? Molista ei juurikaan mitään löytänyt. Ja mihinkään turistipaikkaan en mieli. Moni on sanonut että kannattaa matkustaa paikan päälle ja alkaa etsimään sieltä, mutta aika uhkarohkealta tuntuisi tuo. Koulutusta minulle ei lukiota enempää ole, työkokemusta kaikenlaisesta sitäkin enemmän. Kiitoksia vaivautuneille!
Vinkkejä työnhakuun?
1
371
Vastaukset
- Jeppe79
Tokihan riippuu siitä haluatko hyödyntää suomenkieltä työssäsi, mikäli näin on niin tuolloin on lähes auttamatta "tyydyttävä" suosittuihin matkakohteeseen.
Toki Espanjan suuremmissa kaupungeissa on mahdollista esim. päästä johonkin matkailuinfoon auttamana kaupunkimatkalaisia. Tuo englanninkielesi on varmasti plussaa. Itse olen työni puolesta lähes viikoittain yhteydessä Espanjaan ja kyllä harmittaa etten kyseistä kieltä osaa -muuta kuin alkeet.
Koska hallitset (todennäköisesti) espanjan, niin mikä estää sinua etsimästä työtä suoraan espanjalaisilta sivustoilta. Sataprosenttisen varma en asiasta ole, mutta luulen että jonkin kaltaiset "manpower"-toimistot sieltäkin löytyy.
Ei muutakuin täyttelee hakupapruja espanjankielellä netissä ja käytä englannin kieleen viittaavia hakusanoja kun selailet työpaikka ilmoituksia.
Tässä jotain omia mietteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944