Pelkään ihan sairaasti lentämistä, viimeksi oli kauhea lento ja sen jälkeen tuli tämä ahdistus/pelko lentämistä kohtaan. Olen kuullut että lentopelkoon voi saada rauhoittavia lääkkeitä? Tai jotakin pelkoa vähentävää onko kenelläkään tietoa? apu olis tarpeen!
lento pillerit
4
556
Vastaukset
- äikänope
Ota muutama GT tai pari pampulaa ennen lentoa, ehkä vaikka molemmat.
- infoa kiitos
jaha ja mistä niitä GT pillereitä saa? Suoraan apteekista vai pitääkö olla resepti?
- täälläkin
Vielä selvennyksen vuoksi (vaikka ehkä tajusitkin), gt tarkoittaa gintonicia. Mutta asiallisesti sanottuna älä ota viinaa ja rauhoittavaa samalla kertaa.
Mulla on myös tosi kova lentopelko ja ajatuksena olisi lähteä syksyllä Kreikkaan. Saa nähdä kuinka siitä matkasta selviää.
Käy puhumassa lääkärille jos saisit jostain miedoista rauhoittavista reseptin tai kokeile pahoinvointilaastaria. Joillakin se vie lentopelon.
- m-a-a-r-i-a
itse kärsin lentopelosta pitkään ja kun sitten pakon edessä jouduin lähtemään matkalle lentäen, otin yhteyttä lääkäriini, joka määräsi minulle diapam 5 mg tabletteja.
lääkkeistä oli apua ainakin minulle, toivottavasti sinäkin saat apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827